1.Chapter

47 1 0
                                    

Dotančím na poslední tóny písničky a sklidím potlesk davu, poté se otočím a odejdu do zákulisí. Převleču se do černých džínů a černé mikiny a nepozorovaně odcházím. Na sklopené hlavě mám nasazenou kapuci. Na cestu mi svítí světlo z lamp, ale já se mu radši vyhýbám. Lidé kolem mě procházejí a dívají se na mě s obdivem. Jak jinak. Byla bych radši, kdyby si mě nevšímali. Kdyby mě neviděli. No jo, moji rodiče vlastně ani neví, že tancuju. Myslí si, že jsem každý večer doma zalezlá v pokoji a třba si čtu, ale já namísto toho jsem v prestižních barech a klubech. Jsem to ale hrozná dcera co? 

Dojdu k našemu domu a okamžitě zamířím k mému stromu, po kterém vylezu a oknem se dostanu do mého pokoje. Jsem ráda, že si po celém tom večeru můžu z hlavy sundat blonďatou paruku a z očí vyndat černé čočky. Na posteli mám položené pyžamo, které si vezmu do ruky a jdu do koupelny. Pyžamo, které jsem měla v ruce, položím na umyvadlo a sundám ze sebe všechno oblečení. Vlezu do sprchy a pustím na sebe teplou, skoro horkou vodu. Když jsem ve sprše hotová, obleču na sebe již zmiňované pyžamo s Mickey mousem a vyčistím si zuby. Odejdu z koupelny, lehnu si do postele a ponořím se do svých myšlenek.

 Já jsem se vlastně ani nepředstavila co? Jsem Teressia de LaFure a je mi 19 let.

 Já jsem se vlastně ani nepředstavila co? Jsem Teressia de LaFure a je mi 19 let

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jo, to jsem já. Černovláska s modrýma očima a malou hubenou postavou. A proč vlastně nosím tu paruku a čočky? Nevím jestli by vás to úplně zajímalo, ale mám i druhý život. Život ve kterém se mě lidi nebojí. Ve kterém mě pouze obdivují.

 A asi by vás zajímalo, jak se v tom mém druhém životě jmenuji, když mě lidé nepoznají a nevědí, že jsem to já co? No asi takhle... jméno nemám, jedině přezdívku. Jakou? BREAKDANCE GIRL. Jak originální, že? No já to nevymyslela. Vymyslel to... Z myšlenek mě vytrhne zvuk telefonu. Volá mi ten, který vymyslel tu mou 'geniální' přezdívku. Můj manažer. S otráveným výrazem a povzdechem mu to típnu a ještě mu napíšu rychlou SMS, že mu zavolám zítra. Poté už mobil vypnu, položím ho zpět na noční stolek a konečně upadám do hlubokého bezesného spánku.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Tak první kapitolku máme za sebou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak první kapitolku máme za sebou. Omlouvám se, že je tak krátká, ale přeci jenom tohle je moje první kapitola mého prvního příběhu. Do komentářů mi prosím pište kritiku, ať vím co do příště zlepšit. Jinak tady máte obrázek Teress jako BREAKDANCE GIRL.

Vaše     -T-

Breakdance girlKde žijí příběhy. Začni objevovat