-Acum am să-ți dau o pedeapsă.spuse asta pe un ton neutru,mă târâ până în cameră în care mă ținea închis și începu să mă lovească fără suflet
-Nu te rog Krys nu mă mai lovii promit că nu o să se mai repete!am început să plâng fără să mă mai pot oprii urlam de durere. Ce o avea cu mine. La cât de rău ma lovit nici măcar nu mă mai pot ridica. M-a lăsat într-o baltă de sânge și a plecat.
Hai să vă zic cum am ajuns eu aşa: 《Totul a început acum 2 luni, după ce părinții mei s-au sinucis în fața mea când aveam 14 ani cea care m-a crescut și mi-a fost mamă până acum a fost unica mea mătușă. Ea nu putea avea copii și nici ea nu avea pe nimeni aşa că ma crescut pe mine. Singurii din familie care mai erau eram eu și mătușa mea. Bunicii sunt morți,și din partea tatei și din a mamei,mama nu a avut surori doar tata pe mătușa dar și ea a murit iar acum eu sunt singur. Am și un job lucrez la o cafenea. Cu toate ca am visat să ajung cândva un pictor. Am talent la desen. Dar nu m-am putut descurca și cu școala și cu munca. Poate după ce am destui bani m-aș putea înscrie la o facultate. Acum am 19 sunt un adult. Sau aşa pare am rămas același copil care adora jeleurile,Nutella şi pisicuțele. Sunt un copilăros. Eu locuiesc într-o casă destul de spațioasă având în vedere că locuiesc singur. E o casă cu un etaj. Dormitorul meu cu baia mea personală,dormitorul răposaților mei părinți cu baie normal, încă o baie separată,bucătărie,sufragerie și un mic hol. Curtea e destul de mare. Acolo stau adesea să pictez. Am și un leagăn acolo. Mai tot timpul mă simt singur. Nu am nici cu cine sa schimb două vorbe. Din cauza sinuciderii părinților mei mătușa mea m-a dus la psiholog și am aflat ca sunt puțin instabil. De atunci am început să îmi mai revin. Dar din păcate mai nou am început sa iau anti-depresive,nu prea am prieteni. Mai toți m-au părăsit când aveam mai mare nevoie de ei. Doar un singur prieten a rămas cu mine și aceasta se numește Krys Sejen, doar pe el îl mai am. El e una din persoanele alea cu un aspect fizic rar e diferit aşa ca mine. Ere parul blond închis cu unele șuvițe mai deschise,ochii mov închis,pistrui albi ceea ce e cam ciudat dacă ma întrebați și gropite e destul de kawaii eu sunt roșcat am și eu la rândul meu pistrui doar că normali și ochii jumătate verzi smarald iar cealaltă albastră deschis. El e mult mai înalt decât mine eu am 1.70 și el 1.90. Ma cam uit în sus la el. Dar acesta e cel mai bun prieten al meu.Dacă nu ar fi el sigur m-aş sinucide să scap de singurătate. Hmmm....am uitata să mă prezint sunt Andrew Kauasachi o pacoste pe capu omului. Krys mereu mă scotea din tot felul de prostii și altercații dar mereu ma băgăm în altele pentru că nu am ce face cu viața mea. El mă proteja mereu....sau aşa părea până în ziua în care a venit la mine cică să vorbim și totul a început de aici.
"Aud bătăi în ușă sigur e el. Deschid ușa încet,dar nu era el erau doi bărbați bine făcuți,pe lângă mine erau chiar niște munți.
-Vă p-pot ajuta cu ceva?îi întreb eu speriat deja mă panicasem simțeam că rămân fără aer.
Unul din ei s-a apropiat de mine şi.....mi-a pus o batistă cu ceva pe ea. Simt cum mi se închid ochii și nu mai pot sta în picioare. Mă trezesc într-o cameră ciudată legat la mâini și la picioare iar la gât aveam o zgardă ciudată cu un lanț legată de un stâlp. Și ce e mai ciudat e că sunt dezbrăcat. Am și scoci la gură. Am ales să rămân tare să nu plâng și să nu mă panichez. E destul de rece pe jos. Practic stau pe ciment. Camera în care sunt pare a fi un subsol slab luminat. Doamne unde naiba am ajuns. Mă uit spre usa care tocmai s-a deschis și văd un bărbat înalt intrând. Doamne e Krys poate a venit să mă salveze. Îl văd apropiindu-se.
-Să înceapă distracția.
Ce tocmai a zis,distracție,care distracție? S-a urcat peste mine şi mi-a dat scociul de la gură și a început să mă sărute. Eu nu îi pot răspunde la sărut...pur și simplu nu pot. Simt cum își pune mâna pe una din fesele mele.Doamne ce vrea de la mine. A încetat din a mă sărută şi şi-a introdus un deget în mine apoi încăunul și apoi încăunul până a ajuns cu trei. A început să le miște repede. Încep să gem și să plâng. Dar nimic el nu se oprea. Atunci când am început să urlu s-a oprit şi s-a uitat la mine urât.
-Dacă mai țipi am să-ți dau o pedeapsă. Am tăcut dar nu m-am putut oprii din plâns. S-a ridicat și a plecat. Am rămas din nou singur. Încă nu conștientizez ce tocmai s-a întâmplat.
♢
♢
♢
♢
♢
♢
♢
♢
♢
♢
♢
♢
♢
♢
♢
♢
♢
Au trecut cam două ore după ce Krys a plecat văd iar ușa cum se deschide. De data asta nu mai intră Krys ci 2 tipi înalți cu două biciuri. Mă ridică mă leagă de niște cătușe care erau agățate de tavan cu niște lanțuri. Și încep să mă lovească cu ele încep să urlu de durere dar ei dau dince în ce mai tare. Simt că nu mai pot. Sângele începe să curgă de pe spatele meu. După o oră de chin pleacă."
Şi cam asta se întâmplă de două luni de-abia de primesc mâncare sau apă sunt ținut ca un cățel legat de stâlpul ăla cu zgarda de gât. Ușa din nou se deschide. Să înceapă din nou chinul. Krys se apropie de mine cu o seringă în mână. Încep să mă panichez. Îmi înfige seringa în mână și simt cum mă ia somnul. Ma sedat. De data asta mă trezesc într-o cameră curată și acum sunt într-un pat îmbrăcat. Mă ridic încet. Sunt plin de vânătăi de la bătăile alea groaznice. Merg încet spre ușă şi o deschid. Văd că nu e nimeni și încerc să fug dar mă prinde Krys.》
Și cam aşa am ajuns eu întins în camera asta bătut într-o baltă de sânge. Încerc să mă ridic dar corpul nu răspunde. Încet,încet încep să văd negru. Poate de la lovitura la cap care mi-a dat-o Krys. M-a lovit cu o bâtă cred....nici eu nu știu. Simt cum cineva mă ridică în pat. Încerc să văd cine m-a ridicat. Şi era.....♢Va urma♢
CITEȘTI
EȘTI SLĂBICIUNEA MEA ♧ [FINALIZATĂ]♧
RomanceAndrew după moartea părinților este crescut de mătușa lui. După ce și ea moare el rămâne singur fiind îndepărtat de toți prieteni. Doar un singur prieten rămâne cu el, Krys. Dar acesta își bate joc mai tot timpul de el. Dar Andrew rămâne împreună cu...