deel 1

49 7 2
                                    

p.p. dunya  Deel 1

we zijn er schreeuwde Tasniem . e zeekoe ik hoef geen oor beschadiging zei ik geïrriteerd . Me moeder lachte ik moet nog naar werk zei ze en gaf mij en Tasniem een kus op onze wang.

Tasniem zullen we de buurt verkennen vroeg ik .

wow zei ze .Ik volgde haar blik en zag onze nieuwe huis . huhh op de foto zat het huis heel anders er uit vroeg ik verbaasd misschien zijn we in de verkeerde straat ofzo. Nee is verandert was hele oude foto zei Tasniem . ik trok aan haar arm en nu gaan we buurt verkennen. DUNYA hoorde ik , ik draaide me om en zag marouan en Hamza . Ewaa alles goed , oehhh Hamza waarom kijk je zo vroeg ik sneaky . Hamza keek me dodelijk aan , ik zag Tasniem met een rode kop . Tasniem niet zo schamen is je toekomstige man , Hamza zou je haar rondleiding geven aangezien je haar kwijlend aankijkt . ik trok aan marouan de hand kom we gaan eten. We gingen naar de Mac en praatte wat . nadat we klaar waren gingen nog naar een park . ik heb honger schreeuwde ik , marouan lachte je hebt net gegeten kleintje . ik heb honger zei ik weer . we zaten nog te praten tot een jongen eyy zina kom hier riep. Ik negeerde hem en liep door maar marouan ging zijn richting op en keek hem dodelijk aan . ik sprintte naar marouan en trok aan zijn arm kom eten halen dan wordt je blij zei ik . zijn gezicht veranderde van boos naar blij ik keek hem raar aan tfoe je lijkt wel ongestelde wijf . van boos naar blij binnen 1 sec is mij ding zei ik. Hij lachte net wanneer hij iets wou zeggen kwamen een groep jongens onze kant . ze groette marouan en van hun wou me hand geven maar ik keek vies naar zijn hand . de groepje jongens lachten . ilyass ze is al bezet en wees naar marouan.

Ik liep weg maar marouan hield me tegen ben je boos vroeg hij . nee lachte ik , ik heb honger zij ik bijna huilend . ik liep richting de ingang maar iemand hield me tegen ik draaide me om en zag een jongen van ongeveer mij leeftijd . laat me los zei ik rustig . geef eerst je nummer zei hij . het enige wat ik je ga geven zijn me stoten als me niet laat . pittig zei hij met een vieze grijns . ik gaf hem 4 stoten achter elkaar en hij wankelde naar achter en op dat moment gaf ik hem high kick en hij viel ko .opeens kwamen de jongens gaat het vroegen ze . gekke kickbokser zeiden ze tegelijk . ik ging de ah binnen en pakte snoep ,chocolade , chips noem maar op ik betaalde en ging naar buiten. na paar minuten kwam ik terug met 4 tassen . heb je boodschappen gedaan vroeg ilyass . nee ik heb mijn eten gehaald. ik lachte jij denkt ik ga alleen 1 Milka halen ofzo.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 27, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

dunya's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu