Sana terpana dengan pemandangan yang sedang dilihatnya kini. Seorang jejaka tampan sedang duduk bersebelahan tempat duduknya. Tetapi,yang membuatnya terpana bukan kerana wajahnya yang tampan tetapi kerana wajahnya mirip sahabatnya (kim taehyung).
* What is this?!*
Sana mengumam sendiri.Mina menyentuh bahu sana membuatnya tersentak.
"Aishh..Sana-ah,wae kau tercegat kat sini?"
"Aah?oh...Tak ade apa-apa.."
************************************ Sana meletakkan beg di tempat duduknya.Jejaka yang sedang mengulangkaji itu menyapanya."Oh,awak yang tak datang semalam kan? Hi,saya baru kat sini.. "
Sana sekali lagi tersentak.
' Dia tak kenal aku?!'
"H-hi...Nama saya Minatozaki Sana.Gembira bertemu awak,kim taehyung..😁"
" Eh,awak dah tau nama saya ya? baguslah,tak payah saya kenalkan diri saya.. Gembira bertemu awak juga.😄"Sana pov
'wut?! seriously?'Aku mesti tanya dia sesuatu.Aku nak pastikan dia ni betul - betul Kim Taehyung sahabat aku.
" Tae--"
"Selamat pagi semua..." (cikgu spoiler masuk kelas...😒)"Awak ada cakap apa-apa ke tadi?"
Taehyung menanya aku Selepas cikgu memberi kami duduk."Erm...Xde apa-apa" ************************************
waktu rehat
"Mina! Jom rehat...Naneun baegopa..Ergh"
Aku memangil mina.
"Aigoo...Ne,kau kan tak pernah kenyang.."
Keluar dari kelas, aku menarik tangan mina ke balik pintu.
"Kau dah kenapa?tadi beria ajak pergi--"
"Shhh-...Nanti dia tau kita kat sini..."
"Siapa? wait...Hmmm 😏😏 'dia' tu,maksud kau Taehyung kan?"
Mina menjongket keningnya dua kali ke arah aku.rasa cam nak cabut je bulu kening dia tu.
"B-buat apa aku stalk tae pulak?".
"Waaah..Siap bagi panggilan manja lg.."
"bukan lah....Aku nak pastikan yang dia tu kawan baik aku kat jepun dulu."
"What?maksud kau dia ni sahabat kau yang kat Japan dulu.?"
"Hmmm entah,aku akan pastikan"' Siapa kau ni sebenarnya,dan kenapa kau tak kenal aku?'
End of sana pov
YOU ARE READING
Missing Love
Short Story"Kau pasti, tu dia?" " Ne! Aku pasti aku tak salah.Memang dia!" Sana berkata dengan yakin."But why he seems didn't know you?" Mina menyoal. " I don't know either! Dumb.😒" sana mengata Mina.Mina mencubit sana dan mereka berbalas cubitan. "Kenapa aku...