Yatagima girdim agliyordum
16 yasima gelmeme ragmen hala dovuyodu bu adam beni nefret ediyorum bu adam denilemeyecek kişiliksiz hayvan yani babam rizadan.
Surekli boyleydi hayatim. riza beni tekmelerken aylin bana nasil aşalayici ve küçümser bakarak güldüğü aklimdan çikmiyor.
Annem bizi terketti . Gerci ondanda nefret ediyordum sanki aylin öz ben üveyim . Riza annemin yoklugunu aratmiyor.
Hep lena çalişsin aileyi gecindirsin onlar yatsin anca. Aylinin notlari cok kotu aptal hic bise bilmiyo .
Hep ödevleri bana yaptirmaya calisiyor. Yapmak zorunda kaliorum yoksa dayak yiyorum.
Aylin zaten kaşarin önde gideni.
Sesler geliyodu sanirim riza bana sesleniyo "lenaaa yemek nerde ?" kendimi toparladim ve "yemek yapmadim" diye bagirdim.
Birden kapi acti ve iceri girdi . O koca gobegiyle icki kokan agziyla çok sinir bozucuydu bana yaklasti sacimdan tutup suruklemeye baslasi . Canim cok yaniyordu. Birden yere firlatti " bizi ihmal ediyorsun lena " diyerek tekmeyi basti karnim cok agrimisti nefret ediyorum bu hayvandan. Kaktim kendimi zorlayarak mutfaga gidip makarna yaptim . Aylinde karsimda oturuyordu. Yemegi koyup ders calismaya gittim odama. Uyumusum . Uyandigimda 8di saat. Kahvaltiyi hazirladim. Aylinin kapisini caldim. "Gelll' dedi iceri girdim. Hala yataktaydi "şu giyisilerimi uzat canimmm " sinirlerim cok bozuluyodu bana emir vermesine ama napayim artik alistim"tamam" deyip uzattim. Yataktan kalkti giyinirken bekliyodum "kahvaltii..."lafini kestim "tekk basima hazirladim"bastirarak söyledim . "lenacimm yatagimi toplar misin canimm"
" kendin topla "
"öyle mi hanfendii... Babaaa" diye seslenecekken susturdum.Cikti odadan resmen köle olmustum. Pijamalarini katladim , yatagini topladim bide odayi toparlayip ciktim odadan .
Onun odasi cok buyuktu. Yatagi iki kisilikti harika mobilyalari vardi. Benim ki de küçücük. Kuflenmis bi uyduruk baza dolabim yok giyisilerim bazanin altinda . Aptal bi sehpa var .guya ders caliyiyorum onda. Zaten baska bise sigmiyo cok kucuk. Ustelik bodrum katinda ustde kucuk bi pencere var gunes girmiyo odaya. Tam bi hucre gibi.
Mutfaga gittim kahvatiyi yaparken domuz suratli riza uyandi . Para istedi benden oysaki vardi parasi .kalkip 50tl uzattim "afferin lannn"diye pis pis siritarak gecirdi bi tane kafama irkildim birden allahtan yavas vurmustu. Aylin birden bi kahkaa atti kasar.
50tl yi ayline verdi cok sinirlerim bozuldu . Ne yani ben öz kizimiyim bu domuzun.