Gözlerimi açıyordum. Burası neresi.
TUNA -
Lenayı kafeye bıraktıktan sonra kafede acayip şeyler oldu. Aylini kardeşi sanıyordum. Resmen Lenayı işten kovdurdu sonra bende lenayı takip etmeye başladim. Bir eve girdi . Kapıyı açık unuttu. Lenanın sesleri gelmeye başladı . Koşarak içeri daldim. Gördüğüm manzara korkunçtu. Lenayi kanlar içinde öyle görünce şişko göbekli adami kenara çekip dövdüm. Ağzını burnunu kırdım. Sonra bayılmiş kanlar içindeki lenayı yerden kucagıma alıp arabaya bindirdim. Hemen hastaneye götürdüm.
Doktorla konuşuyordum lenanın uyandığını gördüm . Şaşkın şaşkın etrafina bakiniyordu. Cok şaşırmış heralde. Yanına gidip ona durumu anlattim.
Napicagini bilemez gibiydi.
LENA -
Tamam iyi hoş beni kurtardi ama rizayi niye dövüyor. Valla sıçtım ya . Napcam simdi azima sıçacak. Çok korkuyom lannn.
İşte şimdi sıçtim. Geldi riza domuzu.
"İyimisin lena?"sasirdim.
Kolumdan çekerek eve götüreceğini düşünmüştüm
"iyiyim"dedim.
Yüz ifadesi garipti. Sanki yapmak istedigini yapamıyormuş gibiydi.Neyse üzümünü yee bağını sormaaa.
Tuna odadan çıkarken rıza kulağima yaklaşti
" Şu senin lanet olasi sevgilin polise şikayet etmiş, birazdan polisler ifade almaya gelicek , bak ben bu olayda hatalı olabilirim evet fazla tepki gosterdim sanirim çünkü çok sarhoştum ama bak kızım sen biricik kizimsin sana deger verdigim için bunu sana söylüyorum;polislere kötü ifade verirsen seni esirgeme kurumuna alirlar . Orasi çok korkuç bir yer kendin için ifadende olayı biraz değiştirerek anlat yoksa senin icin cok kötü olabilir. Tamam mi güzel yavrum"
Ne yapsam acaba. Babam bu kadar yumuşadığına göre esirgeme kurumu çok kötü bir yer. Eğer her şeyi düpdüzgün anlatırsam rıza ve aylinden kurtulmuş olurum ama bi yandan daha korkunç bir yere düşersem. Of of of ne yapsam , ne söylesem polise.
Aaaa ne dedi o sevgilin mi dedi
Ne sevgilisi be.
"birincisi o benim sevgilim değil. İkinci defa göruyorum tanimiyorum bile. İkincisi istedigimi söylerim bu benim hakkim."
"Tamam kızım sen bilirsin ama seni uyarayim dedim çok korkunç bir yer orasi"
Polisler kapida belirdi. İçeriye girmeye başladilar. O sırada babam saçımı okşuyordu. Yıllardir göremedigim sevgi gösterisi. Çok etkilendim. Sonuçta yıllardir ögretmenimden baska kimse saçımı okşamadi. Herneyse nedense bi içtenlik sıcaklık hissedemedim.
"Nasılsın küçük kız ?? İfadeni almaya geldik , ihbara göre yaralı bir şekilde babanın elinden kurtarılmışsın."
Tabi o sirada rizayi filan dişarı çıkartmışlardi. Şu anda herşeyi anlatsam da rıza bana hiç bir şey yapamaz . Koruma altina alınırım . Beni kuruma verirler. Ama ailem oldugu halde niye esirgeme kurumuna gideyim ki yetim miyim ki ben .
"Heyy küçük hanım cevap bekliyorum . Asla korkmana gerek yok. Kimse sana bise yapamaz"
"Bakın şimdi şöyle anlatayim ; bizim eve bi kaç haftadır kadinin biri gelip rahatsız ediyor. Bende dün işten atildim sinirlerim çok bozuktu. Eve sinirli ve hirçin bi sekilde geldim. Kapiya filan vurdum . Babamda beni o kadin sanmiş. Bide alkolluymuş . Yani öyle hırçin davraninca taniyamamiş. O kadının üstünde hep kirmizi bir kazak vardi , bende o gün kırmızı giyinmistim. Yani olay öyle patladı gitti. Yani ben ailemi cok seviyorum. Onlardan ayrilmak istemiyorum. Babam çok iyi biridir ilk defa bana böyle davrandı normalde asla bana elini bile kaldırmaz , beni hep çok sever"
Polis inanmişa benziyordu. Bişeyler zırvaladilar . Evraklar imzalattilar ve gittiler.
Babam içeri girdi. Anlattiklarimi konuştuk . Tabi tuna bayagi bozulmuştu. Ama bu işin peşini bırakacak gibi degil. Başima bela olacak bu mal.
Yarin taburcu olacakmisim. Neyse cok yorgun hissediyorum. Uyuya kaldim.
Uyandigimda sabah olmuştu riza başımdaydi. Hala hastanedeydik.
......
Çıkışım yapıldı. Eve gidip dinlenmem gerekiyormuş ve ilaçlarimi düzenli almaliymışim. Babam taksi çagirdi. Taksiye bindik. Bir eczanenin önünde durdurdu inip ilaçlarimi aldi .
Asıl ben aylini merak ediyorum napiyor içi rahat mi hayvanin onun yüzünden bu hallere düştüm.
Beğendiniz mi canlarımm<3<3
Yorumlar ve voteler gelsinnnn