HONEYMOON YEAR PT2?

217 21 0
                                    

Siapa still ingat part ni?

Yeah, benda ni lemons buat time form 2 sebab dgr org kata " Jangan nk honeymoon sangat. Fokus untuk SPM. " and lemons pikir time tu like " alahhhh. Mana ada exam besar time form 4. Lek wak peace lahhh "

Pastu, biler habis time exam PT3 tahun lepas. Serius memang rasa honeymoon giler. 😂✌ Rasa mcm dah lepaskan satu bebanan yg sangat besar (padahal belum SPM agi hahahah).

And naik form 4 tahun ni. Yes, betul org kata yg form 4 ni bukan honeymoon year. Setiap hari ada kerja yg bertimbun. Kalau time form 3 dulu. Leh lah tahan sikit... Sehari dua takde kerja. Ni lagi² Lemons masuk kelas aliran akaun. Yg ada subjek Akaun, Addmath dgn Sains Komputer.

Time form 1 dulu, lemons dah kata x nk ambik addmath. X sangka dpt pulak. :-;

But time form 4 ni. Kerja boleh setiap hari ada. Kerja sekolah ye ibarat cikgu bagi kerja mcm satu buku teks then kena hantar esok. Korg rasa? Hahahaha x sempat pegang wattpad weiii.

Time cuti sekolah. Jgn ckp lah. Cuti weekend, kerja sekolah macam kerja cuti seminggu. Cuti sek seminggu, mcm kerja cuti sebulan. Cuti sek dua minggu tah tah mcm kerja cuti setahun.

Ni ckp pengalaman jadi form 4 sampai bulan 5 ni. Hahhhh baru bulan 5 dah camni. Bulan lain x tahu lahhhh.

So, tahun dpn lemons SPM. Pleasee doakan lemons dpt jawab semua exam yg ada sekolah. Awal minta hahahaha.

So, sape yg baru masuk sekolah menengah ni. Welcome to the real world. :)

[ Cⓥ ] Komik Lawak Kpop™Where stories live. Discover now