Medya ossurukluşeybanın dedesi abdurrezzakkıllıbacak çok tatluu yerem
Evin içine girdiğimde
"Burası bir harika dostum" deyiverdim.Ossurukluşeyban bey bana bakıp.
"Sende gözüme bir harika gözüktün" dedi. Ah amean tenram inanamıyorem. Şuan bok gibi eriyecektim bu lafından sonra.
"B-ben tuvaleti temizlesem iyi olur" diyerek tuvalete koşturdum. Tuvaletin kapısı yoktu ve bu onu daha da çekici yapıyordu. Tuvaletin içine hayran hayran bakmaya başladım. 3-4 yıldır temizlenmemiş olmalıydı. Çünkü her yer bok doluydu. Şuan patik de yanimda olsaydı bok yeme yarışı oynardık. Her zaman onu geçerdim. Çok özlemiştim patiki. Anam şaziğide özlemiştim. Onun çekirgeli yumurtaları bir harikaydı dostum.
Bokları ellerimle temizlerken arkamdan ses geldi
"Eğer biscolatada kız olsaydı biscolata kızı diyebilirdim. O derece güzel gözüktün gözüme" diyerek aramızda boşluk kalmayacak şekilde bana yapıştı. Dudaklarımızın degmesine çok az kalmıştı. Boklu ellerimi yanaklarına koyup daha da yaklaşmasını sağladım. Sonra bir ses duyuldu. "O senin patronun patronun" ikimizde gözümüzü sese çevirdik.
"Abdurrezzakkıllıbacak dede?"
Hemen lafa atladım
"Benim dedemle arkadaşmısınız? Çünküm dedeminde adı Abdurrezzakkıllıpopo ." Diye sordum"Sen benimle dalga mı geçiyon orospi" dedi ve tokatı geçirdi.
Vay anasını gelen geçen isimleriyle dalga geçiyom zannediyor. Ühüüü.
Dedeyi incelemeye başladım. Çok karizmaydı. Pempe bastonu. Pempe hello kittyli elbisesiyle beni büyüledi.
Ossurukluşeyban bey dedesine bağırmaya başladı.
"Ona bir daha vurma o benim nammıssım" dedi ve dedesine tokatı godu. Amen tonram . Abdurrezzakkıllıbacak dede yere yapıştı. Öbür dünyaya gitmişti anlaşılan. Koşarak ossurukluşeybana sarıldım
"Kahramanım benemm"