4 dööörrrtttt

70 3 0
                                    


Utançla başımı önüme eğdim. Bundan sonra yüzüne nasıl bakardım bilemiyordum.

"Yarın düğünümüz var"

"Vat de gülüm"

"Anlamamazlıktan gelme fatik. Namusumu temeizlemeliyim. Az önce yaptıklarımız yüzünden nammissım getti. Yarın evlenecez okkaadaan"

"Auuuuuu" başımı yere daha çok gömdüm. Bunu içimden demem gerekirdi.

"Herneyse abdurrezzakkıllıbacak dedemi nabacaz"

"Klozetin içine atalım. Kürdan gibi mışşıllah mışşıllah pü pü pü püüğ"

Tuvalete kadar taşıyıp klozetin içine attık pompa yardımıyla içine düşmüştü. Klozetin deliğine kafamı sokup gettimi diye baktım. Oh be kurtulmuştuk.

--- DÜĞÜN GÜNÜÜ LİLİLİLİİ ---

Nikah şahidinin üzerindeki gırmızı iğrenç renkli şeyi çıkartıp sarısını giydirdik. Dügüne çiş rengi yada poh rengiyle gelmeyenleri içeriye almıyorduk. Fadikle adını bilmediğim kro bir beyefendi oturaydi.

"EVET"

"HEAĞ" dedüm bende.

Patiğe dönüp kız bassana ayağına adettendir menyak" dedim. Mal gardaşım kafama vurup.

"Salahmısan nesen ayol. Sen evleniyon sen sen." Ha d0ruuu

Ossurukluşeybanımın ayağına godum tekmeyi.

"BABAAAN ANAAAN DIRJIGI KALKA" diyerek koşuşturmaya başladı.

"Kırıldı lan kesin"

İviit şuan ne mi olaydı. Şeyban aşkom hastanedeydi ve biz patikle göbek atarak ossuruyorduk. Ossuruģumu geceye saklıyacaktım ama patiği kıramamıştım. Şadik anam goca memeleriyle yanıma koşuşturdu.

"altınlar nerda keyzz zenginler ne de olsa"

Altın keseme sumsuku sarıldım

"Vermem ana. Bunlar jojuklarımın geleceği için"

Şadik anam memeleriyle bana kafa attı. Ölüyom zannettim ya kız.

Birisi elini uzattı ve yerden kaldırdı.

" sabahtan beridir seni izliyorum çok güzel ossuruyon. Yakından da ossursan sadece bikerecik nolarr pokkun yiyem"

Adama acıyıp zartlatıp zurtlattım. Her zartlattığımda kokuyu içine çekiyordu.

"FATİK"

anaymm. Ossurukluşeybanım ayağı alçıda bana koşturuyordu. Şimdi ağzıma sıçacaydı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Serseri Patronum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin