Když se Tyler probudil otočil se k Joshovi a pošeptal mu erotickým hlaskem: sexyno dáš si paštiku?
Josh se probudil a vykadil se mu na hlavu a rekl: a co ty dáš si Hovno?
Po tom co se ho zeptal se šli osprchovat. Joshovi spadlo mýdlo a nevěděli co dělat v tu ránu se objevila sousedka za oknem a začala křičet. Tyler ji placnul palacečkou a ona spadla nechali ji tam ležet a šli se nasnidat dali si lívance které udělala sousedka. Po tom co to dohamali se šli projít ale nijak je to nebavilo tak šli skákat prez lavičky a kopali do odpadků.... Pak se Tyler rozhodl že půjdou k němu domu a tam se dívali na Dadu Patrasovou když se chtěli tulil tak zaslechly nějakého pejska venku vyšli ven a bylo tam štěňátko které si vzali pojmenovali ho Cukrovinka. Cukrovinka byl zlatý letvirl který se rád tuli a tak se šel tulit s níma. Když Cukrovinka usla tak se Tyler přibližovat s Joshovi a chtěl ho políbit... Ale spadla vysavač Josh se lekl a majznul Tylera... Začal ho ošetřovat přibližovali se k sobě blíž a blíž a Tyler mu řekl podaš mi to pití? Josh odpivedel: jasně ty stará slapko. Po tom co ho Josh ošetřil si šli hajnout ale nemohli usnout tak si Josh vlezl na Tylera a začal ho miloval po cca 10vterinach přišla Cukrovinka a začala je oblizoval na chodidlech oba se pochcaly... A tak se šli umýt a lekli se sousedky která tam leží tak ji vyhodili z okna a šli se umýt a Tylerovi se postavil a Josh se ho pta: co to je?? To se mi stává taky a pověsil mu tam ručník. Po tom co se osprchovali tak se rozhodli že si zahrajou stolní tenis a hekali u toho a pak přijel santa Klaus se sochou Svobody a Tyler a Josh je začali obskakovat pak všichni usli.