Těhotenský Test A Gynekolog

60 2 2
                                    

První se probudil Josh a šel se vykakat když otevřel dveře stal tam Tyler a Josh se lekl a hodil po něm toaletak a pak šli probudit santu. Santa jim dal kachnu kachnu si vzali santa odletěl a sochu svobody si daly na lednici.

Šli vykoupat Cukrocinku
Cukeovinka je schodila sebou
Oba se začaly tlemit a leželi tam dal.
Pak přiletěl unicorn se svým kamarádem drakem a vysral se jim na střechu... Josh vylezl a přidal Tyler přisel za ním a daly si pivo... Po tom co vypili pivo začalo pršet tak šli dovnit ale unikorn a drak už musely domu a odletěly... Tyler a Josh byly úplně mokrý tak se vysvlikly a lehly si drazdely je kulky a tak se navzájem podrbaly Cukrovinka na ně koukala a radši odešla. A pak si zahrály slehackovou bitvu.

Po 2h se rozhodli že půjdou na Koupak a kdyz šli na záchody se prevlict tak Josh měl Stojáka a Tyler nevěděl co dělat tak se ho snažil uklidnit začaly být nadrzeny a Tyler ohnul Joshe o záchod... Pak tam přišla uklízečka a dala jim ručnik a odešla.
Po 30min se šli koupat... Koupali se asi hodku... Josh se zeptat Tylera: můžu být těhotnej?? Tyler odpovedel: to já nevím co když jo??
Tak se sbalili a šli ke gynekologovi

Gynekolog měl zavřeno ale zítra je otevřeno od 1h tak šli domů oholili a šli spát... Druhý den se probudili a koukli se na hodiny a bylo 12:59 rychle běželi stihly to...
Gynekolog se pta: proč jste tady?
J: byly jsme včera na záchodech a dělali jsme sexik a chceme se zeptat iestli můžeme otehotnit
Gynekolig jim začne vysvětlovat že to neni možné...
Ale oni mu nevěří tak praskly dveřmi a šli si koupit těhotenský test
Tyler si ho udělal a zjistil se není tehotny pak si ho udělal Josh a omg budou mít dítě!!!

sexyna a paštika Kde žijí příběhy. Začni objevovat