Biep biep
Biep biep
Biep biep
Ik word langzaam wakker, ga naar het toilet, kleed me aan, een de havermoutpap die ik elke ochtend eet, poetst mijn tanden, reinig mijn gezicht en spring op de fiets. Ik kom op school en zie 2 groepen. De jongens van mijn klas en de meisjes. Ik ga naar de meisjes en het gaat over een onderwerp dat me niet interesseerde dus ga ik ook naar de jongens. Jasper heeft suuuppppeer grote wallen en verteld over wat er gisteren is gebeurd. 'Leonie heeft het uitgemaakt. Het rotkind, ik trek er mij niets van aan hoor en ik moet haar niet meer hebben ook.... k*tkind'ik schrik me rot...De dagen gaan voorbij en ik ga zonder het door te hebben meer en meer om met Jasper. Er ontstaat een kleiner groepje met Sam, Jasper en ik. We pesten Leonie een beetje. Ik heb geen vrienden dus doe gewoon mee. We gaan meer en meer met elkaar om en ik leer Jasper wat eerst een normale klasgenoot was beter en beter kennen. Ik heb nog nooit gemerkt hoe geweldig grappig hij is en hou super knap en lief en stoer en... Ja, het is zeker. Ik ben verliefd op Jasper. Ik ben niet het type dat 3 maand wacht en het dan pas zegt dus besluit gewoon direct een brief te schrijven.
Liefste Jasper,
Voor mij ben je meer als een vriend en ik heb het gevoel dat ik verliefd ben. Ik weet dat het juist uit is met Leonie maar kun je me alsjeblieft een kans geven? Voel jij ook iets voor mij?
❒ ❒
Ja. NeeToen gebeurde het. Een vriendin gaf de brief af, hij las het en ging naar mij. Hij zei:'haha, nee. Er zijn nog zoveel meisjes die mooier zijn en ik ben echt niet op jou maar ik heb wel een idee. Als we nu een week nep samen zijn dan word Leonie jaloers en dan zijn we weer een koppel.' Ik denk even na. Zeg ik ja dan ben ik Jasper als lief kwijt, zeg ik nee dan ben ik Jasper als vriend en Lief kwijt...' ja, is goed. Misschien verander je later van gedacht.'
YOU ARE READING
My first love♡
RomanceHow i fel in love and fel how it is to have a broken heard for the first time.