PART 4 FİNAL

1.2K 125 17
                                    

'Ağğh neden bu kadar yaramazsın Sehun' diye iç geçirdi Yixing.  Oğlu yemek yememek için direniyordu.

  Neredeyse bütün çocuklar yemeğini yemişti, Sehun hariç.  Sebebini sorarsanız,babasının kopyası olduğunu anlarsınız. Ona göre kahvaltı yapmak tarzı değilmiş (!).

Neyse ki babası bahçedeki işini bitirdi ve küçük Sehun'u ikna edip kahvaltı ettirebildi.

O sırada  Kyungsoo Kai'ye resim yaptırıyordu. Kai yeni ailesine alışmış, artık onları benimsemişti. Ona sorarsanız en sevdiği abisi hepsiydi, ama diğerlerinin gözünden kaçmayan şey ise Kyungsoo'ya olan düşkünlüğüydü. Abisi olmadan televizyon izlemez, banyo yapmazdı.

* Omg KaiSoo feels*

Ailesine uzunca baktı Yixing.  Baek'le şakalaşan Chanyeol,  Xiumin'le futbol konuşan Lulu'su, küçük Sehun'u kucağına alıp selca çekilen Taozi'si, babasıyla enflasyon hakkında derin (!) bir tartışmaya girmiş Suho'suna... Bu 10 küçük adam onun hayatıydı. Büyük olanı ise aşkı. 'Siz olmasanız ne yapardım' diye düşündü. Hayatının merkezi haline gelmişti onlar.

Daldığı düşüncelerden küçük Kai'sinin tişörtünü çekiştiren eliyle uyandı.

"Omma, uykum varr~"

Miniğini kucağına alıp Kris'e baktı. 'Sehun'la ilgilenir heralde' diye iç geçirerek odasına çıktı ve sevimli oğlunu uyuttu.

UHHM, BİTTİ.  UMARIM KEYİF ALMIŞSINDIR. GÖRÜŞMEK ÜZERE~~

BABASININ OĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin