မနက္အခန္းငယ္ေလးထဲ ... ေနေရာင္ျခည္အနည္းငယ္ျဖာက်လာေသာေၾကာင့္ ... အရင္ဆံုးႏိုးထလာသူသည္ ... Kai သာ ...တစ္ညလံုးေတာင့္ေတာင့္ႀကီးျဖင့္ အိပ္ေပ်ာ္သြားေသာ ... Kai ေဘးတြင္ေတာ့ ... Kai အား ယခုတိုင္ဖက္လ်က္အိပ္ေပ်ာ္ေနေသာ ... Sehun ဆိုသည့္ေကာင္ေလး ...
Kai ခုမွေသခ်ာ Sehun ကိုၾကည့္မိသည္ ... ညကဖက္နမ္းခံလိုက္ရေသာ္လည္း ... ကိုယ့္အားနမ္းေနသူရဲ႕ ရုပ္ကိုေသခ်ာမၾကည့္မိ ...
ခုKai သူ႔ေရွ႕ကSehun ကိုၾကည့္မိေတာ့ ... အသားကေဖြးလြန္းေနကာ ... ထင္ရွားေသာေမးရုိးရွည္ႏွင့္ ... မဲနက္ေျဖာင့္တန္းေနေသာ မ်က္ခံုးတန္းတို႔က ... Sehun ရဲ႕မ်က္ႏွာေလးကို ပိုမိုေထာက္ပံ့ေနသေယာင္ ...
Kai ... ထိုမ်က္ႏွာေလးအား ... လက္လွမ္းထိေတြ႕ရန္လုပ္ရင္း ... ေရရြတ္မိတာ ...
"မိန္းကေလးေတြ ဝိုင္းဝိုင္းလည္ေနမယ့္ရုပ္ ..."
ႏႈတ္ခမ္းေလးကလည္း ပါးပါးေလးနဲ႔ ... ဘယ္လိုေလးလည္းမသိ ...
ညကလည္းကိုယ္ကကိုယ့္အပူနဲ႔အပူ လမ္းေလၽွာက္လာရင္းမွ Sehun နဲ႔တိုက္မိျခင္း ...
ကိုယ္နဲ႔တိုက္မိတာမျပင္းထန္ပါ ... သူ႔ဟာသူ႔အစထဲက အရက္ေၾကာင့္ပဲလားမသိ ... ယိုင္တိုင္တိုင္ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ ... Kai ထင္မိတာ Sehun အဆင္မေျပဘူးဆိုတာပင္ ... ကိုယ္ကလည္းအဆင္ေျပေနသူ မဟုတ္ ... ဒါပင္မယ့္ ကိုယ့္ထက္ပင္ ေရွ႕ကအမဲဝတ္ေကာင္ေလး Sehun က ပိုအဆင္မေျပဟန္ရွိတာေၾကာင့္ ... Kai လိုက္ပို႔ရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္ ...
ကိုယ္လည္းခုခ်ိန္ဘယ္သြားရမွန္းမသိ ... ဦးတည္ရာမရွိျဖစ္ေနေသာအခါ ... လူတစ္ေယာက္ကိုပစ္ထားရန္လည္းမလုပ္တတ္သူမို႔ ... သူSehunထံပါလာျခင္း ...
Sehunေခၚလာေသာတိုက္တန္းမ်ားသည္ ... Kai တစ္ခါမၽွမျမင္ဖူးေသာေၾကာင့္ၾကည့္မိရင္း ... အံ့ဩေနမိတာ အမွန္ ...
စူးစမ္းခ်င္ေသာစိတ္ကေလးကလည္းရွိေနမိေတာ့ ... တစ္လမ္းလံုးစကားမေျပာသည့္ ေဘးကခပ္ေခ်ေခ် အမဲဝတ္ကိုယ္ေတာ္အား ... အေပၚလိုက္လို႔ရလား ... ေမးမိေသာ္လည္း ... အေျဖျပန္မရ ...
သို႔ေသာ္ မ်ားမၾကာ Kai ဆြဲေခၚခံလိုက္ရၿပီး ... ထို Sehun တိုက္ခန္းထိပင္ေရာက္လာခဲ့သည္ ...
YOU ARE READING
Plz ... {SeKai}
FanfictionKim Jongin ♤ Oh Sehun #SeKai #KaiHun #Shotfic 2.5.2019 ~ 15.5.2019