Plz ...

1.1K 176 34
                                    


Sehun ... မူးေဝေဝ ယိုင္တိုင္တိုင္ျဖင့္ပင္ ... အရင္ျပန္ေနၾကအခ်ိန္ထက္ ... အခန္းက်ဥ္းေလးကိုျပန္လာခဲ့ေသာ္လည္း ... တိတ္ဆိတ္မႈမ်ားသာရွိေနခဲ့သည္ ...

တစ္လေက်ာ္ေလာက္ရွိေန ေစာင့္ေပးခဲ့ေသာသူ ... မရွိေတာ့ပါ ...

Sehun ျပန္လာကို ေစာင့္ေမၽွာ္ေနတတ္ေသာ Kai သည္ Sehun တိုက္ခန္းတြင္မရွိေတာ့ပါ ...

Sehun ေသြးရူးေသြးတန္းျဖင့္ ... ဒီအခန္းက်ဥ္းေလးမွာပင္ ... မေတြ႕ေသာ သူအားေအာ္ေခၚ၍ေနမိေလသည္ ...

"Kai ... Kai ... !!! ...".

ဒူးေထာက္က်ရင္း ... ၾကမ္းျပင္ေပၚလွဲခ်လိုက္ကာျဖင့္ ...

"ငါ ထြက္သြားဆိုတိုင္း ... ထြက္သြားရလား အရူးရဲ႕ ...

ငါကိုအရူးတဲ့ ... တကယ္ေတာ့ Kai မင္းသာအရူး ...

ဟက္ ... ဟား ဟား ... !!! ..."

ရယ္ေနေသာ Sehun မ်က္ႏွာတြင္ ... မ်က္ရည္မ်ားစီးက်ေနေလသည္ ...

"ဟက္ ... ဒီအရည္ေတြက ဘယ္ကလာတာလဲ ...

Oh Sehun ေနာက္ဆံုးေတာ့ ... မင္းတစ္ေယာက္ထဲပဲ က်န္ခဲ့တာပဲေလ ... ဟား ... ဟား ..."

Sehun ၾကမ္းျပင္တြင္ လွိမ့္ေနတုန္း ျမင္ကြင္းထဲဝင္လာသည္က ... အညိဳေရာင္စာအိတ္ေလး ... ဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ ... အေတာ္အတန္မ်ားေသာ ပမာနရွိေနေသာ ... ပိုက္ဆံရြက္မ်ား ...

"ဟက္ ... ငါက ပိုက္ဆံလိုေနတယ္ထင္တယ္ေပါ့ ... Kai ... ေအး ... ငါလိုေနတာလည္း ... ပိုက္ဆံပဲ ... ေပးခဲ့လို႔ေက်းဇူးတင္တယ္ သိလား ... ဟားဟား ... ဟား !!! ... ဟက္ ..."

Sehun ေျပာလိုက္ငိုလိုက္ျဖင့္ ... ဘယ္ခ်ိန္အိပ္ေပ်ာ္သြားမွန္းမသိ ... ေခၽြးေတြရြဲနစ္စြာနဲ႔ ... ႏိုးလာခဲ့မိသည္ ...

"Kai !!! ..."

Sehun အျမန္ကုန္းရုန္းထရင္း ... ျပန္႔က်ဲေနေသာ ဘီယာ ပုလင္းခြံမ်ားအား တိုက္မိကာျဖင့္ ... အျပင္ကိုထြက္လာမိေတာ့ ...

ေနေရာင္ျခည္ျဖာထြက္စတြင္ ... ေခါင္းမိုးထပ္  Sehun တိုက္ခန္းနံရံမွာ ... အျဖဴေရာင္နံရံအျဖစ္ေျပာင္းလဲကာ ... ေဆးသုတ္ေနေသာ Kai ...

လက္ေတြ ... ပါးနဲ႔ ႏွာေခါင္းထိပ္ေလးမွာလည္း ... အျဖဴေရာင္ေဆးေတြ ေပလ်က္ ...

Plz ... {SeKai}Where stories live. Discover now