(multi derin)
Bugün yine mutsuz bir şekilde kalkmıştım. Baba demeye utandığım adam yine içmiş ve koltukta sızıp kalmış bir şekilde yatıyordu. Gece kesin kumar oynadı yine diyip mutfağa girip bir şeyler hazırladım.Kahvaltı yaptıktan sonra babam olacak adamınkini de hazırlayıp masaya koydum. Akşam yine şarkı söylemek için bir bara çağrılmıştım. Okulum için bunu yapmam gerekiyordu. Odama gidip kısa bir duş aldım. Üstümü değiştirip hafif bir makyaj yapıp evden çıktım. Okulum yakın olduğu için yürüme gidecektim. Garaja uğramadan yürümeye başladım.
Ah bu arada ben size kendimi tanıtmadım. Ben Derin Gecemer lise son sınıf öğrencisiyim 18 yaşındayım. Kendimi korumak adına 7 dövüş sanatı öğrendim. Annem ben 8 yaşındayken babam yüzünden öldü. O adamdan nefret ediyorum. Her gece içip kumar oynuyor eve gelince de koltukta sızıyordu.Ben bunları düşünürken okulun önüne gelmiştim. Demir kapıdan içeri girip okula doğru yürümeye başladım. Sorunsuz bir gün geçirmek istiyordum. Ama karşıma çıkan Selin ile bunun pek mümkün olmayacağını anladım.
"Oooo bakın kimler varmış burda! Nasılsın Derin?" Sesi alaylı çıkıyordu.
"Ben iyiyimde sen sanki kaşınıyorsun benim kaşımamı istediğin için mi burdasın?"
Selin morarıp giderken 'Bu iş burda bitmedi' bakışı atıp çekip gitti. Ben de okula girip sınıfıma doğru ilerledim.
Sınıfın önüne gelince sesler duymaya başladım. Sınıfta hocanın olmadığını anlayınca içeri daldım. Herkesin gözü benim üstündeydi. Onları umursamadan en arkadaki boş sıraya oturdum.
Hocalardan hiçbiri derse girmemişti ve dersin ortalarındaydık. Bu işimize gelirdi. Nöbetçi öğrenci sınıfa girdi.
"Herkes dışarı çıksın müdür duyuru yapacak" diyip çıktı.Çocuğun ardından tüm sınıf dışarı çıktık. Müdür herkesin çıktığını anlayınca kürsüye çıkıp konuşmaya başladı.
"Çocuklar bu sene bu okulda okumayacaksınız. Okulumuzda tadilat vardır. MEB tarafından çevre okullara dağıtıldınız. Birazdan sınıflarınıza hocalarınız gelecek ve okullarınızı söyliyecekler. Şimdi sınıflarınıza çıkabilirsiniz." Dedi ve kürsüden indi.
Sınıfta oturmuş hocanın gelmesini bekliyorduk. O sıra içeri hoca girdi ve hangi okula gideceğimizi söylemeye başladı.
Sıra bana gelmişti. Hoca 'Karaçay erkek lisesi' dedi. Umursamayıp kafamı bir aşağı bir yukarı salladım. Hoca bana tip tip bakmaya başladı. Ne var ki okulumun ismini söyledi alt tarafı karaçay erkek lisesi'ne gidecektim.
" Ne ! Erkek Lisesi mi?"diyerek ayağa fırladım.
"Evet erkek lisesi git müdürün yanına belkide yanlışlık olmuştur."
Tamam anlamında kafamı sallayıp müdürün yanına indim.2 saattir müdürle tartışıyoruz. Nasıl bir hata bu ya ve müdürün bunu düzeltmek için yapacağı tek bir şey bile yokmuş yani o okulda okumak zorundaymışım. Sinirle kapıyı vurup çıktım odadan.
Müdür ile tartışmamın üstüne eve gelip duş aldım. Biraz dinlendikten sonra üstümü giyip bara doğru yola çıktım.
Motor kullanamayacağım için taksi ile gitmeye karar verdim.sahneye çıkacağım Black bara gidiyordum.
Yol boyunca erkek lisesin de ne yapacağımı düşündüm. Taksinin durmadı ile tüm düşüncelerimi bir kenera bıraktım. Taksinin parasını ödeyip indim.
Bara girdiğimde barın müdürü beni bekliyordu. Yanına gidip
"Merhaba ben Derin"
"Merhaba ben de Burak, buranın müdürüyüm. Bu gece barın sahibi Aras Bulut da burda olacak senden çok iyi bir performans bekliyorum. Bizim ekip içerde seni bekliyor. "
"Merak etmeyin sizi yanıltmıyacağım" dedim. Ve içeri girdim. 3 kişi beni bekliyordu hızlıca kabine giyip kırmızı straplez elbiseyi giyip çıktım.Elbise bu 👆👆
Kabinden çıkıp sandalyeye oturdum.3 kişide başıma gelip hazırlamaya başladılar.
Adının Esma olduğunu öğrendiğim kadın saçlarıma su dalgası şeklini veriyordu. Adının Bahar olduğunu öğrendiğim kadın doğal bir makyaj yapıyordu. Adının Nur olduğum kadın siyah oje sürüyordu.
1,5 saatin sonunda artık hazırdım. Siyah topuklu ayakkabılarımı da giyip sıranın bana gelmesini beklemeye başladım.Sıra bana gelmişti. Yavaş adımlarla sahneye çıktım. Sezen Aksu'nun Git adlı parçasını söyleyecektim.
Orkestraya işaret verip söylemeye başladım.
Madem ki istiyorsun öyleyse durma git
Beni düşünme rahat ol yalnız kalabilirimSen de bilirsin hiçbir acı sonsuza dek sürmez
Hatta her an yeniden sevebilirim
Olmazdı ben de biliyorum haklısın haydi git
Korkma seninle gerçekten dost olabilirimGözlerimi kapatıp kendimi şarkının akışına bıraktım.
Aslında ben de uzun zamandan beridir sana
Ayrılmak istediğimi söylemedim haydi git
Git... Git... Git...
...me dur ne olursun
Gitme kal yalan söyledimDoğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim
Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var
Gitme dur daha şimdiden deliler gibi özledim
Gitme dur ne olursunGözlerimi açtığımda bir çift kahve çekirdeği rengindeki gözlerle karşılaştım. Çok güzel bakıyordu.
Gitme kal yalan söyledim
Doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim
Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var
Gitme dur daha şimdiden deliler gibi özledim.Göz göze geldiğim çocuğun kucağında bir kız vardı. Fakat çocuk onla ilgilenmeyip benim gözlerimin içine bakıyordu. Umursamamaya çalışarak şarkıyı söylemeye devam ettim.
İkimiz için de doğru olan böylesi git
İnan bana sandığın kadar üzgün değilim
İçimde yepyeni bir hayata başlamanın sevinci ve heyecanı var
Artık git
Git... Git... Git...
...me dur ne olursun
Gitme kal yalan söyledim
Doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim
Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var
Gitme dur daha şimdiden deliler gibi özledim
Gitme dur ne olursun
Gitme kal yalan söyledim
Doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim
Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var
Gitme dur daha şimdiden deliler gibi özledim
Gitme dur ne olursun
Gitme kal yalan söyledim
Doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim
Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var
Gitme dur daha şimdiden deliler gibi özledim
Gitme dur ne olursun
Gitme kal yalan söyledim
Doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim
Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var
Gitme dur daha şimdiden deliler gibi özledimŞarkıyı bitirdiğim gibi içeri girdim. Burak bey beni bekliyordu. Beni görünce alkışlayarak yanıma geldi.
"Tebrikler harikaydın"
"Teşekkürler , izniniz olursa biraz daha kalacağım."
"Ne demek istediğin zaman buraya gelebilirsin sana her şey bedava, ha bu arada biraz burda bekle Aras Bulur seninle konuşmak istiyor."
"Tamam"
Aras Bulut, ünlü playboy niye benle konuşmak istesinki ? Ben bunları düşünürken içeri alkışlayarak biri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAÇAY ERKEK LİSESİ
ChickLitkimse okumak zorunda değil eğer beğenmediyseniz kötü yorumlar yapmayınız size zorla okutmuyoruz. Beğenmeyen okumasın