Гледна точка Михаела:
Тръгнах към вкъщи, но се спрях на място като статуя защото пред вратата на къщата ни имаше някакви репортери.
А, забравих да ви спомена по-рано, но и сега не е късно.
Та, ние се водим като нещо как да го нарека семейство модели.
Снимаме се почти всеки месец на поне 5 фотосесии и ни плащат доста солено ако питате мен за тази работа.Нека сега се върна на репортерите, та те почнаха да ни разпитват къде сме били, какво сме правили и такива глупости все едно и също всеки път след като се пребиръме от кратки почивки.
Веднъж помня даже, че като бях някъде на 14г. един месец не бях се снимала никъде защото ми беше много натоварено покрай матурите, и те бяха си помислили, че съм умряла.
Имаше даже хора който плакаха за мен, не се хваля, но искам да подчертая, че повечето бяха момчета.Skip time:✔
На другия денГледна точка Мел:
Виках на Михаела от някъде от 30мин. но явно не ме чува.
-Мел върви събуди сестра ти. - каза мама.
-Добреее.Качих се горе и отворих вратата и после я тряснах след мен за да ме чуе, но тя дори не потрепна.
Добре почнах сериозно да се притеснявам. Знам, че с Миха не се разбираме много, но тя си остава моя сестра и аз дори и малко пак я обичам.
Отидох до нея.
Сложих ръка на лявата и ръка.
ИМАШЕ СЛАБ ПУЛС МАМКА МУ.
Бързо изхвърчах от стаята и тръгнах на долу при мама и татко.
-МАМО МИХА....ТЯ....
-Какво има Мел - съвсем спокойно каза мама.
-МИХА ИМА СЛАБ ПУЛС, БЪРЗО СТАВАЙ.
Като чу това мама изплю кафето което тъкмо щеше да преглътне.
-Как така има слаб пулс?
-НЕ ЗНАМ НЕ МЕ ПИТАЙ И СИ ВДИГАЙ ЗАДНИКА ОТ ТУК И ПРАВО КЪМ БОЛНИЦАТА!
-ЕЙ МОМИЧЕНЦЕ НЕ СЕ ОТГОВАРЯЙ НА МАЙКА СИ - каза баща ми.
-ТАТКО УСЪЗНАВАШ ЛИ, ЧЕ В МОМЕНТА ДЪЩЕРЕЩЯ ТИ МОЖЕ ДА УМРЕ ЗАРАДИ ТЕЗИ ГЛУПОСТИ КОЙТО МИ ГОВОРИШ?
Татко стана като попарен и тръгна нагоре все едно сега осъзнавайки какво говоря.
Майка ми също стана и почна да бяга по стълбите, а аз отидох и взех клучовете за колата и се изтрелях към вратата на гаража и взех колата и я изкарах по най-бързия начин пред къщата.
След по-малко от 5мин. дойдоха и мама и татко с Михаела на ръце.
Тръгнах да карам към най-близката болница която се намираше на пет километра от къщата ни...Гледна точка Хари:
Бях тръгнал към къщата на Михаела за да я взема от тях защото вчера се разбрахме да ходим двамата на училище.
Като бях на близко до къщата на Миха чух някой да крещи вътре ПУЛС тава ПУЛС онова.
Стоях отвън зад някакъв ъгъл на някаква къща, и наблудавах какво става.
По едно време Мел излезе от къщата тичайки към гаража. Какво става за бога? След по-малко от минута тя излезе от там с бяла кола, и спря пред домът им.
След по-малко от 5мин. излязоха отвътре мъж и жена.
Мъжът беше вдигнал Миха като булка. ЧАКАЙ МАЛКО крясъци за пулс, Миха на ръце. Мамка му.....
***************************
Днес се ревъншавам, че не съм качвала отдавна като пиша по-дълга глава. Та, надявам се да ви е харесала главата - бозата.Общо 543 думи.
YOU ARE READING
Пренебрегнати връзки(Спряна)
Teen Fiction-Немога да разбера защо ни манипулираш така. -Не Ви маниполирам, просто не знам какво искам.