1.Rèsz

22 2 4
                                    

2017. Jún. 22.

Roy szemszöge:

A szobámban ülök ès rajzolok. Mindig is szerettem rajzolni. Egyèbkènt Roy Flaming vagyok most 13 èves.

Hangot hallok a földszintről. Apa
ilyenkor sokáig dolgozik ő nem lehet. Anya pedig a konyhába főz. Csörömpölèst aztán sikítást hallok. Halkan lerohanok ès megállok a fal takarásában. Amit látok nagyon szörnyű. Anyám a padlón fekszik,a torka elvágva. Mellette egy fèrfi aki nekem háttal áll. Aztán apát látom bejönni. Meglátja anyukám èlettelen  testèt. Neki akar rontani a fèrfinak de az gyorsabb ès gyomron szúrja apám. Gyorsan felrohanok a szobámba ès próbálok kimászni az ablakon. Aztán eszembe jut hogy hívni kène a rendőröket. Tárcsáztam őket.

-Halló kivel beszèlek?
-A nevem Roy Flaming...è-ès a szü-szüleimet megö-megöltèk
-Honnan hívsz?
-Spooner street 17.
-Mi is törtènt pontosan?
-Fent rajzoltam a szo-szobámban a-ami-amikor ha-hangokat hall-hallottam. Tu-tudtam hogy a-apám so-sokáig dol-dolgozik ès any-anyukám is főz. Aztán le-lementem mert csör-csörömpölèst ha-hallottam è-ès sikítást. Anyám a fö-földön feküdt. Mellette egy fè-fèrfi állt. Aztán jött a-apám ès őt is megölte.-hadartam el.
-Köszönöm szèpen már küldtünk embereket. Eltudsz bújni valahova?
-I-igen-bontották a vonalat.

Hallottam megállni a fèrfit az ajtóm előtt. Kimásztam az ablakon. Másztam le mikor láttam a gyilkost kifutni a házból. Nem èrtettem ám ekkor meghallottam a rendőrautók hangos szirènázását. Komolyan nem tudtak volna halkan jönni? Már nem sok volt hátra ezèrt leugrottam. Elkezdtem futni. Hogy merre? Nem tudom. Csak azt tudom hogy elakartam menni.

Már láttam a Nap első sugarait előbújni. Izzadtan dőltem bele a harmatcseppes fűbe. Fáradt ès èhes voltam. Pihentem egy kicsit aztán újra futni kezdtem mert egy kutyának kedve volt üldözni engem. Futhattam úgy 200 mètert mikor összeestem. Mèg utóljára láttam egy fèrfit odarohanni hozzám.

2017. Jún. 23.

Tom szemszöge:

Reggel fáradtan keltem fel. Dolgoznom kell menni de előtte mindig megnèzem a híradót. Ma is ugyanígy tettem.

Tegnap este a florida utcáit járó gyilkos újra lecsapott. Egy háromfős családot támadt meg. Az anyát ès apát megölte. A fiúk holttestèt nem találták meg. Valószínűleg mèg èletben van. Aki látja ezt a kisfiút- mutatnak egy kèpet- kèrjük hozza be a helyi árvaházba. Kutattunk ès nincs hozzátartozója.

Èrdeklődve hallgattam aztán az órára nèzve megállapítottam hogy elkèstem. Felkaptam a munkaruhám ès kilèptem a bèrház ajtaján. A szèl összeborzolta barna hajam.

Már jó ideje sètálok mikor meglátok egy kisfiút összeesni. Odarohanok,felvettem ès elrohantam vele a kórházba.

20 perc múlva

Roy szemszöge:

Egy fèrfi elvitt a kórházba aztán adott enni. Azt vettem èszre hogy a fèrfi kèrdez valamit.

-Ès hogy hívnak? Nem hívhatlak elveszett gyereknek.

-A nevem Roy. Roy Flaming.

-Az èn nevem Tom Graham. Ès mennyi idős vagy?

-13 vagyok. Egy hèt múlva leszek 14.

-Tudod milyen egy árvaház?-oda akar vinni? Remèlem. Ott legalább biztonságba vagyok.

-Igen. Ès hány èvesnek tetszik lenni?

-Nyugodtan tegezz. Egyèbkènt 21 vagyok. Ès megèrkeztünk.

Kiszálltunk egy nagy èpület előtt. Az udvaron gyerekek sokasága játszott. Voltak idősebbek,kisebbek vagy èppen velem egyidősek. Bementünk ès Tom azt mondta várjam meg egy fa mellett. Körbe nèztem ès megláttam egy szőke hajkoronával rendelkező lányt. Gondolom èszrevette hogy figyelem mivel elindult felèm. Szemei kèkek voltak.

-Szia a nevem Lisa Turner ès van egy ikertesóm Greg.

-Hello èn Roy Flaming vagyok. Nekem megöltèk a szüleim.

-Oh sajnálom. Nekem autóbalesetben haltak meg.-mondta szomorúan. Megöleltem. Láttam egy fiút aki nekem rontott. Ellökött ès ütni kezdett. Nem hagytam magam èn is ott ütöttem ahol èrtem. Ekkor jött egy barna ès egy piszkos szőke hajú fiú ès leszedtèk rólam a támadómat.

-Jack hagyd már az új fiút-szólt a szőke. Gondolom ő Greg. Ismèt körbe nèztem. Elèg sok ember vett körül minket.

-Ne ölelgesse Lisát. Amúgy is ez az èn területem-mèrgesen rám nèzett majd elsètált. A barna hajú felsegített. Azok a gyönyörű barnás zöld szemek. Várj mi? Roy te nem vagy meleg.

-Hogy hívnak? -kèrdezi a szőke.
-Roy Flaming.-válaszolom magabiztosan.
-Èn Lisa tesója,Greg vagyok. Ő pedig-mutat a barnára.- Wyatt Swanson.

Időközben megèrkezett Tom is.

-Gyere Roy. Áh látom megismerted a szobatársaid. Wyatt felkísèrnèd a szobátokba?

-Persze-válszolja a fiú.

A szobában:

A szoba teljesen átlagos volt. Három ágy ebből kettőnek már volt gazdája. Elfoglaltam a harmadikat. Volt három kisebb ès kèt nagyobb szekrèny. Mivel már este volt ès mindenki a szobájában volt gondoltam èn is alszom. Lefeküdtem ès rögtön elnyomott az álom.


NapnyugtaWhere stories live. Discover now