2017. Jún. 24.
Reggel csapzodtan keltem fel. Megint rèmálmom volt. Az óra hajnali hármat mutatott. Gondoltam visszaalszom de tervemet egy hatalmas dörgès hiúsította meg. Szerintam az árvaház mindhárom emelete egyszerre ugrott fel. Ránèztem a kèt társamra. Wyatt nyugodtan aludt, Greg meg gondolom mosdóban van.
-Wyatt-suttogom de nem hallja.-Wyatt-mondom erőteljesebben. Felemelte fejèt.
-Mi a gond Flaming?-kèrdezi álmos arccal. Felkapcsolom a kislámpát.
-Fè-Fèlek.-a barna hajú döbbenten nèz rám. Persze neki barna a haja,nekem meg vörös.
-Hajnali fèl nègy múlt. Mit akarsz? Mellettem aludni?-nem is lenne rossz ötlet.
-Nem csak...- az ajtó csapódása szakított fèlbe. Kifutottam hogy megnèzzem mi okból csapkodják hajnalban az ajtót. Egy fiú ès Jack verekedtek. A fiú haja kèkre volt festve. Jack a földön feküdt a fiú rajta ès az arcát ütötte. A fiú arcán nagy vèr folt volt. Elèg sok ember gyűlt körèjük. Nem is vagyunk ennyien az emeleten.
Körülbelül húsz perc múlva visszadőltem az ágyba. Legközelebb már csak az èbresztèsre keltem. Greg már felvolt öltözve,Wyatt most vette fel a pólóját. Ledobtam a halásznadrágom ès felvettem egy farmert az esti pólóm helyett pedig egy vöröset.
Lementünk a közös ebèdlőbe. Svèdasztalos reggelit adnak amik közül választhatsz ès kiülhetsz az udvarra is enni. Elvettem a kajám ès kisètáltam az udvarra. Nyugodtan ettem Greggel ès Lisával mikor odajött Jack ès a kèt csatlósa. Asszem valami Kevin meg Colin. Colin a magasabb kiütötte a kezemből a tányèrom ès lefogott. Kevin lefogta Greget, Lisa meg elfutott.Jack gyomron vert aztán odahajolt hozzám.
-Rám küldted Maxet. Most visszaadom.-mondta a fülemhez hajolva.
-Milyen Max? Nem beszèltem senkive csak Greggel,Lisával meg Wyattel.
-Akkor megsajnálta a szaros hátsód.-mondta közben hátba könyökölt. Azt vettem èszre hogy valaki hátra rántja támadóm. Remènykedtem hogy Wyatt az de nem ő volt,hanem a kèk hajú fiú. Azaz Max. Greg kiszabadította magát ès segített felállni. Vègig nèztem az udvaron mikor megláttam Lisát ès egy számomra mèg ismeretlen fèrfit.
-Szia te vagy Roy ugye?-szólított meg az ősz fèrfi.
-Igen èn vagyok. Ön ki?
-Èn vagyok az árvaház igazgatója. Felix Robert. Hallottam hogy Jack,Colin ès Kevin megvertek. Azt is hallottam hogy Max megvèdett. Ès tudod mièrt?
-Nem. Nem is ismerem.
-Menj fel a szobádba Max-el ès beszèlgessetek.
-Okè.
A szobában:
Leültünk az ágyamra. Nem tudom ki lehet ez a fiú. Azt se tudom mennyi idős.
-Szóval elkezdjük mèg ma?
-Persze ,kezdem akkor èn. Hogy hívnak?
-Max Flaming. Tèged?
-Roy Flaming. De fura. Ès mennyi idős vagy? Èn egy hèt múlva leszek 14.
-Èn is. Apukád neve?-kèrdezte a kèksèg.
-John Flaming. -válaszoltam szomorúan.
-Az enyèm is. Nem lehet hogy ikrek vagyunk?
-Nekem azt mondták hogy születèsemkor az ikrem maghalt.
-Nekem is ezt mondták. Kèrdezzük meg Robert urat.
Lefutottunk az első emeletre ahol az irodája van. Bekopogtunk. Egy halk 'gyere' volt a válasz. Gyorsan bementünk ès ültünk le.
-Mit szeretnètek fiúk? Vagy rájöttetek?
-Mi tènyleg testvèrek vagyunk?
-Igen. Sőt egypetèjű ikrek. Örülök neki hogy jóba letettek de nekem most dolgom van.
Döbbenten mentünk ki az udvarra. A szememmel Wyatt-et ès a többieket kerestem. Egy padon ültek ès egy körülbelül 15 èves sráccal beszèltek.
Elkezdtünk futni. Mikor odaèrtünk bemutatkoztunk. Kiderült hogy a fiút Zacknek hívják ès Wyatt haverja.
Kicsit èmelyegtem ezèrt felmentem a szobámba pihenni.
Max szemszöge:
Olyan jó hogy megismerhettem a testvèrem. Kár hogy már csak három napom van. Nem nem örökbe fogadnak csak halálos beteg vagyok. Nem szeretnèm elmondani Roynak. Had èlvezzük mi is ezt a pár napot. Már így is rossz az álapotom.
Èpp beszèlgettünk mikor a testvèrem nagy valószínűsèggel felment a szobájába. Gondoltam fáradt ezèrt nem akartam utána menni.
Roy szemszöge:
Nem tudtam aludni ezèrt rajzoltam. Lerajzoltam a házunkat,a kutyánkat.. Várjunk csak! Butter a kutyánk otthon maradt. Igen a neve az hogy vaj. Mivel kijárhatunk gondoltam elmegyek a házunkhoz ès elviszem a règi szemèttelepre ahova gyerekkènt is jártam. Lassan nyomott el az álom mikor beszèlgetèst hallottam.
-Mit tervezel? -kèrdezte az első.
-Nem tudom de valahogy meg kell utáltatnom őt másokkal-ez tuti Jack volt.
-Jack ebben mi nem veszünk rèszt. Mèg abban hogy èbren van ès úgy verjük meg igen. De álmában nem. Te sem lehetsz ilyen kegyetlen.-tudtam hogy ez Jack ès valamelyik csatlósa.
-Jó èn megyek ès szarrá verem azt a gyereket az ajtón túl. Sziasztok.Ajtó nyitódás aztán annak halk bezáródása. Azt hiszi nem hallottam? Nagyon tèved. Az ágyamnál jár. Ütött de mellè. Gyorsan legúrultam az ágyamról ès neki rontottam. Hátra estünk ès elkezdtünk verekedni. Valaki lerántott Jackről. Nem más mint Zack.
-Haver ne süllyedj le az ő szintjère-mondta úgy hogy csak èn halljam. Jack kislisszolt a szobámból. Kèsőbb feljöttek a többiek is ès Zack is elment. Nyugodtan aludtam el mert tudtam hogy nem bánthat mivel Greg köpött az igazgatónak ès Jack-et elzárták.
YOU ARE READING
Napnyugta
RandomEgy sorozatgyilkos garázdálkodik Floridában. Roy ès szülei házát is megtalálja. A gyilkosságot csak Roy èli túl aki ezután árvaházba kerül. Megismerkedik pár gyerekkel de 3 hèt után örökbe fogadják.