Aaaaaaaa yineeee beeeen doğru geç geldim hatta baya bir geç geldim. Ama hayatımda bazı problemler var ve şuan onları hall ediyorum. Ama bu bölüm atmıyacağım sonucuna gelimiyor. HAAAAAAAADİİİİİİİ BAAAAAAŞLAAAAYAAAALIIIIIIM
Jungkook çantasını aldıktan sonra sınıftan çıktık. Sehunların sınıfına girince bir adet gökkuşağı görmemi belkemiyordum. Gökkuşağının Sehun olduğunu anlamam uzun sürmedi. Çünki onda böyle anormal şeyler bekliyorum. Eeeee nede olsa benim kankam. Jungkook gitmek isterken Sehun elini Jungkookun ensesine atdı. Ve yakınlaşdı. Bir kaç kelime etdi ve Jungkook gitdi. Bende hemen Sehunun boynuna atladım. Şu an kenardan kim görse 'bunlar 2-3 senelik sevgilidir' der. Hemen Sehundan ayrıldım ve elini tutdum. Kantine iniyorduk birden kai'yi unuttuğum aklıma geldi.
-Sehuuuun
-efendim
-kai nerde?
-kantinde o ya Haru?
-oda kantinde
-çabuk ol şimdi kantini yakıcaklarrrrr
-😂😂😂😂😂😂😂😂😂Koşarak kantine girdik. Ben gördüğüm şeyle şok yaşarken arkandan birini beni çağırdığın duydum. Hemen arkamı döndüm. Suho ellerini açmış ben tarafa geliyordu. Sehunun elini bırakıp Suho'ya sarıldım. Suho ellerini belime sardı ve beni kaldırdı.
-SUHOOOO
-efendim
-hemen indir beni
-tamam bağırmaSuho beni indirince hemen Sehunun yanına gittim. Ama gözüm yan masada oturan jimin ve jungkook'a takıldı. Jimin pis pis Sehuna Jungkookda kai'ye bakıyorduuu. Ayy kıskandı bunlar. Masaya oturunca Haru'ya kaş göz yaparak jiminlerin masasın gösterdim. Baktı. Ama sinirden kızardı bu kız. Hemen jiminlerin masasına baktım. Bir kız jiminin kucağında oturmuş gülüyordu. Eeee ben kalırmıylm hiç. Elimi Sehunun eline attım. Sehunda hemen elimi tutdu ve masanın üzerine koydu. Şuan resmen jimin kafayı yedi.