Merhaba arkadaşlar. GELDİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİM. Hadi başlayalım.
Jimin yaptığımı görünce sinirlendi. Ayyyy çokda fifi çokda tın. Biz oturunca bir kız yanımıza geldi. Kız kötü birine benzemiyordu.
K(gelen kız)
B(ben)K:Merhaba.
B:Merhaba.
K: Biliyorum şu an neden buraya geldiğimi merak ediyorsunuz.
B:Evet. Neden geldin?
K:Bugün akşam balo var sizde davetlisiniz.
B:Tamam teşekkür ederiz. Gelicez.
K:Tamam. Bekliyor olucam. Bu arada konumu atarım instagramdan.
B:TamamKız gitdikden sonra kai haruya benimle gitmek istermisin dedi haruda kabul etdi ama sehundan ses çıkmadığı için hiç bir şey söylemedim. Zil çalınca sınıflara gitmek mecburiyyetinde kaldık. Jimin yanıma oturur otumaz kulaklıklarını çıkardı.
J:Bugünki baloya birlikte gidelimmi?
B:t-tamam
J:Sanırım heyecan yaptın?
B:heyecan değil sadece burden söylecince şok oldum
J:tamam saat yedide seni almaya gelicem
B:tamamJimin konuşduktan sonra kafasını masaya gömdü. Uyumuşdu. Zil çalınca yavaşca onu uyandırdım nede olsa akşam işimiz vardı.
Hemen haruyla eve geçtik. Sonrada kiyafetlerimizi almaya gittik
Benimki
Harununki
Eveeeet jiminin gelmesine 15 dk vardı. Aşağıya indiyimde kai gelmişdi. Lan bu çoçuk ne ara bu kadar yakışıklı oldu
Onlar çıktıktan sonra bende oturup jimini beklemeye başladım. 5 dk sonra zil çaldı hemen kapıyı açtım jimindi. Sanırım öldümde cennete düşdüm. Bu ne kızBunun saçlarıda deyişmiş anam. Hemen çantamı alıp jiminin yanına gittim. Elimden tutdu o an kalib depar atdı. Arabanın kapısını açıp binmem için bekledi. Hemen bindim oda yerine geçtikden sonra balonun olduğu yere doğru gitmeye başladı.
Hadi bu günlük yeter. Öprüyorum bebeklerim. 🖤