Gesprek

297 11 0
                                    

{{Miley's perpectief}}

Ik loop het lokaal uit , o m g dat was zo raar daarnet met die leraar! Het was eigenlijk ook best wel leuk , hij is best aardig. Hij heeft die mooie bruine ogen waar zelfs een jongen op valt . Ik kijk rond , ik zie niemand meer iedereen zit in zijn lokaal en de les is al begonnen. Ik grabbel in mijn rugzak naar mijn rooster en plots voel ik een dreun hetgeen mijn schouder . BAMMMM , ik voel mijn hoofd tegen de grond aan vallen . AAAUUUWWW roep ik op mijn hards . Ik hoor een bekende stem : omg gaat het !! Hij tilt me op en ik kijk weer recht in de ogen van Daniël . Dit was een moment van stilte , ik lag in zijn armen . Na ongeveer 1 minuut zet hij mij neer en slaat zijn armen om mijn middel. Ik doe dat ook bij hem , we zitten met onze voorhoofden tegen elkaar . Dan besef ik dat ik nu dus bijna zoen met een leraar en ik doe mijn handen snel weer weg . Uhm zeg ik , ik wou effe kijken waar ik naar toe moest . Sorry dat ik je aanstoten zei hij. En dat van net was niet gebeurd oké? Ik knik en bloos tegelijk. Ik grabbel in mijn tas en vind mijn rooster ik zie dat ik naar bij moet en ren naar het lokaal. Ik zie onderweg op de klok dat ik alweer 10 minuten te laat ben , *zucht*. Ik storm de klas binnen en ik zie Nikki vragen kijken . Ik ga naast haar zitten en pak mijn spullen . Gek genoeg had de leraar niks door omdat hij diepzinnig aan het praten was. Waar was jij nou weer ? Vraagt Nikki , ik moest effe naar de wc en er stond een rij zei ik maar als smoes . Oh oké zei ze . Pfffoee gelukkig had ze niks door.

Als we klaar zijn met de les lopen we naar de aula . Het is pauze en dat is altijd wel leuk ! Ik ga zitten aan een tafel en zie zo veel mensen de aula binnen stormen . Ik klets wat met mijn vrienden en loop richting de wc . Op de weg naar toe kom ik Daniël weer tegen . Hoi zeg ik . Hey zegt hij zwoel . Kan ik na school tijd even met je praten? vraagt hij . Ja hoor ik ben best laat uit maar prima , tot straks dan ! Ik loop naar de wc en denk : waarom wil hij praten ? Wat wil hij weten ? Ik word er zenuwachtig van .

Het is al 16:15 en niemand is meer op school en ik loop naar zijn lokaal toe . Ik zie hem daar zitten bij zijn bureau . Ik kom binnen en doe de deur dicht . Hij schrikt een beetje .

M: hoi

D:Hey

M: waarom wou je praten ?

d: nou , wat vandaag was gebeurd na de les !

M: oh .., dat

D: ja ... Ik weet dat het mijn schuld was ik tilde je in mijn armen !

M : ja oké

D: en ik omhelsde je om je middel!

M: ja .. Ik was er best van geschrokken

D: snap ik

M: zou je misschien kunnen uitleggen waarom je zo doet tegen mij ?

D: nou .... Ik zag jou en ik vond jou der best leuk uit zien dus ..

M: dus je dacht laat ik die nemen ? Wat ben jij voor een leraar ?

D: je snapt het niet !!

M: ik snap het exact , je bent gewoon een pedo !!

D: WAAAAT? Nee dat ben ik niet !!

Maar ik kon zijn verhaal al niet meer horen , ik liep naar de deur en gooide hem super hard dicht.

Ik stapte op de fiets en reed in tranen weg .

In love with my teacher (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu