Part5

280 10 3
                                    

{{Miley's perpectief }}

Ik fiets zo hard mogelijk weg , wat een kut leraar denk ik . Nou ik von je der wel leuk uitzien herhaalt er in haar hoofd , ugh. Waarom vind hij mij der wel leuk uit zien , waarom zoende hij mij bijna . Ik wil niks met een leraar en zeker niet met hem . Hij is dan wel knap maar het is gewoon aapjes kijken , ik krijg niks met hem . Wie heeft er nou met een leraar ?! Ik moet het uit mijn hoofd krijgen . Ik fiets en heb muziek op , ik luister 5sos Kiss me . Heerlijk nummer . Ik kijk om mij heen en fiets rustig door. Ik zie veel mooie natuur om mij heen en word ontspannen .

Als ik thuis kom zet ik mijn fiets tegen de hek en stop de sleutel in het sleutelgat. Als ik net de deur wil openmaken vliegt hij open en loopt mijn moeder tegen mij op . Oh sorry Miley , wat ben je wat later? zei mijn moeder . Oh ehm ik moest nog effe praten met Nikki . Oké Miley maar ik moet snel weg heb een vergadering doei ! Doei mam zeg ik snel en loop naar binnen.

Eenmaal binnen trek ik snel chil kleren aan , dat doe ik altijd. Ik pak een zwarte jogingbroek en een oversized trui . Ik doe een knot op mijn hoofd en werk mijn make-up bij. Als ik klaar ben ga ik wat eten en pak ik mijn boeken om te leren . Als ik net lekker bezig ben word er aangebeld . Ik schrik op en loop met mijn koptelefoon op naar de deur. Ik kijk door het kleine gaatje bij de deur en tot mijn verbazing zie ik niks. Hmm , raar denk ik . Ik ben eigenlijk bang om open te doen maar doe het tog. AAAAAAAAHHHH, ik maak een klein gilletje . Het is Daniël ! OMG WTF DOEI zeg ik en gooi de deur dicht. SHIT zeg ik , ik ren naar de keuken pak de grootste mes ooit en vlucht in de wc . Ik doe het opslot en zit daar fucking bang te zijn. Ik hoor dat hij aan de deurklink draait , ik zit te hopen dat alles goed komt.

Dan belt hij nog een keer aan , nu word ik gek . Ik doe het slot voorzichtig open en loop met het mes in mijn hand naar de deur . Ik draai het slot van de deur voorzichtig open en hou het mes achter me . Ik kijk nu recht in het gezicht van Daniël .

D: Hey

M: wat doe jij hier

D: geen hallo?

M: wat doe jij hier zeg ik !!!!

D:oké oké , ik wou met je praten

M: oh alweer ?

D: Miley kom op , geef me kans en ruimte om het uit te leggen.

M: oké , maar ik heb een mes hier dus ik zou niks doen als ik jou was zei ik beetje laggerig

Daniël loopt naar binnen en ik doe de deur dicht. Ik leg het mes weg en kom weer terug. Zijn je ouders thuis? Nee zeg ik . Mooizo zegt Daniël , ik glimlach . Oké vertel ! Zeg ik een beetje geïrriteerd . Oké , ik vind je best mooi en tja , dan kan ik mezelf niet inhouden. Wat denk je wel niet zeg ik boos , ik ben veels te jong !! En ik ben je leerling ! Ja dat snap ik zei Daniël geïrriteerd , maar dan kan ik je tog wel leuk vinden ? Nee ! Daar moet je mee stoppen , ik ben niet mooi of leuk dus please stop . Ben je wel zij Daniël . Ik bloosde en zei : echt niet . Wel , niet. Wel , NIET !! Daniël jij bent veels te oud dit word niks. Ga weg ! Maar ... Zei Daniël . Nee niks gemaar , je moet gaan . Waarom? Omdat mijn vader zo komt !

Maar Miley ? Jou ogen , je gezicht je lichaam je innerlijk. Het is allemaal zo mooi ! Geef me een kans ! Waarom zou ik dat doen ? Zei ik weer . Omdat je altijd een persoon een kans moet geven , please ? Hij loopt naar mij toe en staat tegenover mij . Mijn hartslag gaat over en ik weet niet wat ik moet doen of zeggen. Ik word rood en hij gaat nog dichterbij staan zo dichtbij dat ik zijn parfum kan ruiken . Ik besef me weer dat ik bijna kus met een leraar en wil naar achter stappen . Ik stap naar achteren en hij grijpt mij bij mijn heupen en schuift mij naar hem toe. En dan gebeurd het . Zijn lippen raken de mijne , zijn lippen zijn heel zacht . Hij zoent mij zachtjes en dan teder . Hij zit met zijn handen om mijn billen en ik met die van mij om zijn nek. Hij gaat met zijn hand steeds hoger naar mijn rug. En hij wrijft er zachtjes over heen . Zo staan we best wel lang , ik schat zo een 7 min . Echt lang . Maar dat maakte ons niks uit . Hij duwde mij zachtjes naar de bank en legde me er op . Toen stopte hij even met zoenen en maakte zijn T-shirt los . Toen zoende hij weer , en heel teder . Hij lag op mij en we maakte veel bewegingen . Hij ging met zijn handen aan mijn borsten zitten en ging daar na onder mijn shirt . Hij voelde bij mijn buik en borsten . Toen ging ik op hem liggen en ging dit nog zo een 10 min door. Toen we eindelijk uitgezoend waren gingen we weer zitten en hij trok zijn T-shirt weer aan . We keken elkaar aan . En ? Krijg ik een kans ? Zei hij lief . Ja zei ik bloosend .

Ik begeleide hem naar de deur en hij ging snel weg . Ik deed de deur dicht en besefte me dat ik net heb gezoend met een leraar en op hem heb gelegen . Met kleren gelukkig , maar alsnog . Volgens mij ben ik verliefd 😊

In love with my teacher (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu