@emmavs_

114 18 4
                                    

Goedemiddag @Emmavs_

Hoe heet je?

Emma haha

En hoe oud ben je?:

16 ik word zeventien in Januari.

Mooi hoe ben je begonnen op wattpad en wanneer?:

Ik weet niet meer precies wanneer, ongeveer een jaar geleden denk ik maar een vriendin van me (@penguinstyles) zei dat ik gratis boeken kon lezen op deze app dus toen heb ik de app gedownload. Eerst dacht ik dat het dat het uitgebrachte boeken waren en ik was verbaasd dat er boeken over One Direction waren die mensen gewoon in de winkel kond kopen hahah. Maar uiteindelijk kwam ik erachter wat Wattpad eigenlijk inhield en na lang niet durven heb ik uiteindelijk toch mijn 1e verhaal gepubliceerd hha.

Ohahah heb je iets meegemaakt wat te maken heeft met emoties in je boeken?:

Ja, een heleboel zelfs

Awh welk boek vind je je beste?

Oh haha nou het was Bittersweet maar die is afgerond denk ik dat het Dear World is.

Aan welk boek werk je nu?:

Op dit moment schrijf ik aan Dear world

Voor de rest heb ik nog onafgeronde boeken die ik echt een keer zou moeten afronden.

Oh wie is je favo schrijfster?

Uhm dat is een moeilijke er zijn zoveel geweldige schrijfsters op Wattpad, en zo veel mensen waar ik tegen op kijk.

Ik vind persoonlijk @kwartaart heel erg goed, ik vind haar verhalen zo geweldig en daarbij vind ik @licmyashton, @lamonadedylan,@haztastic,@ultraviolenced en @penguinstyles heel goed. Maar zij zijn ook goed. En ook onwijs aardig en ze zijn echt hele goede vrienden van me geworden

Wil je nog wat aan de lezers vertellen?:

Heel erg graag, ik wil iedereen stuk voor stuk bedanken voor het lezen van mijn verhalen. Het betekend zo onwijs veel voor me ik vind schrijven al sinds mijn 6e leuk en ik had nooit verwacht dat ook andere mensen mijn werk leuk zouden vinden. Ik wil iedereen bedanken die mijn verhaal leest, of die vote of de moeite neemt om een comment te schrijven want het betekend echt de hele wereld voor me.

Jullie zijn de beste en zonder jullie was ik niet zo gelukkig geweest als nu dankjullie wel, ik hou van jullie en jullie zijn de aller, aller, aller beste!

Dankje emma het was een eer je te mogen interviewen

Stem op emma!

The best writers of wattpadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu