Snikkend in zijn armen. Je gaat niet meer alleen zijn mompelt Rye. Ik kijk hem met betraande ogen aan, waarom niet?
Brandon kijkt me met een rare blik aan. Ik bekijk zijn gezicht zorgvuldig. Zijn neuspiercing zit scheef, ik lik mijn lippen. Snel wind ik mijn blik af naar Rye. Zijn kaken stijf op elkaar. Vragend kijk ik hem aan. Hij schud zijn hoofd alsof het niks is. Zelf weet ik zeker dat er wat is. Nu pas bedenk ik me dat we nog in de wc staan en dat de andere jongens leunend tegen de muur staan. Het is tijd om niet meer te huilen besluit ik voor mezelf.Ik zet mijn muziek op. Ik lig op bed niemand om heen. Ik denk terug aan de woorden van Rye. Ik zal je niet meer alleen laten. Toch ben ik alleen mompel ik. Ik sluit mijn ogen en luister naar het muziek in mijn oren. Een klop vult de kamer. Snel trek ik mijn oortjes uit en loop naar de deur. Ah daar hebben we ons sletje lacht een meisje. Ik slik. Waar is Rye vraagt ze arrogant. Niet hier zeg ik boos terug. Opdat moment komt Rye achter haar staan. Zijn haar is warrig en zijn ogen staan onzeker. Wat moet je Louise zegt hij boos. En daar is Rye de badguy weer. Jou lacht Louise dus. Kom op Rye we weten allebei dat je mij ook wilt lacht ze opnieuw. Rye laat een zucht nee ik wil jou niet wanneer dringt het tot je door? Zegt hij boos. Louise is stil. Je hoort toch wat hij zegt zeg ik bot. Waar bemoei jij je mee zegt ze boos. Ag hou je mond roep ik boos en klaar om haar aan te vallen. Rye is dan ook net optijd om de deur dicht te gooien. Badgirl lacht hij. Ik kijk hem in eerste instantie boos aan maar mijn blik veranderd als snel als ik een schaafwond zie zitten op zijn gezicht. Wat is er gebeurd vraag ik en leg mijn hand op zijn gezicht. Niks mompelt hij en loopt naar zijn bed toe. Die schaafwond komt daar niet voor niks.
JE LEEST
The badboy
FanfictionJe komt op een kost school, op een kamer met een jongen. De badboy.. Blijft hij zo of word hij toch a good boy? Je leest het in the badboy.