Umut
Çıkışta eve geldiğimde zile basarken Beyza ve Sinan hocayı gördüm. Aynı sitede oturduğumuzdan haberleri yoktu büyük ihtimal. Beyza hararetli bir şekilde babasına birşeyler anlatıyordu, o kadar tatlıydı ki şuan.. annemle arkadaşı salonda oturuyorlardı babam olucak herif zaten yine evde değildi. Ne boklar yiyorsa artık.. Bu eve de benim için geliyor sadece, ileride şirketi yönetmem için şimdiden yalakalık yapıyor adi.
Odama çıkıp duşa girdim. Beyzanın buraya taşındığını öğrendiğimden beri kendi evime gidesim gelmiyor.Babam on sekiz yaşıma girerken hediye etmişti yemek ve çamaşır konusunda sıkıntı çekmesem tek başıma yaşamak güzel oluyor, evdeki hareketlilikten uzak oluyorum. Duştan çıktıktan sonra belime havlu bağlayıp dolaptan bir kaç parça rahat kıyafet alıp üstüme geçirdim.
Evlerimiz karşılıklı olduğundan penceresini görebiliyorum. Perdesi açıktı ve içeride loş bir ışık vardı. Birden oda camın önüne geçip elindeki telefonu kulağına götürdü. Biriyle konuşuyordu ve konuşmayı bitirdikten sonra telefonda birşeylerle uğraşıp gülümsemeye başladı hatta en sonunda gülmek yerine kahkaha atması sonucu o küçük ve narin parmaklı elini ağzını kapatmak için kullandı. Acaba neye bu kadar gülüyor? Herneyse banane ki zaten.
Beyza
"Babaaa ben dışarıya çıkıyorum da Mert can gelmiş""tamam üstüne birşey al istersen"
Hırkamı aldıktan sonra dışarıya çıktım ve çıkmamla birlikte "ohaaaa" dedim çünkü tam karşımda bir bebek duruyor."aman allahım be ne Mert can"
Mert can'ın şuan indiği araba corvette stingray'dı ve ben şuan ölüyorum bunaa."Ne ne?" dedi. bide sırıtıyor göt.
"ya bu arabamııı oğlum" derken sesimdeki tizlik kulak yakıcıydı. "bu bu bu mükemmel birşey ve senin. İnanmıyorumm. Senin mi bu be? "
"Benim. yani bu kadar beğendiysen turlarız"
"Yaa gerçek misin sen" derken elimi arabanın ön kapısından arkasına doğru sürtüyordum. Sonra aklımı başıma toplayıp bu aşkı ertelemeyi ve Mert can'ın neden geldiğini merak ederek ona döndüm. "ya neyse sen neden çağırdın ki beni"
"benim sana birşeyler anlatmam gerekiyor bu yüzden yarın Çıkışta bi konuşsak demek için geldim."
"okulda neden anlatamıyorsun ki?"
"okulda anlatacağım birşey değil uzun birşey yani Umut meselesi işte, bilmen gerekiyor diyelim"
"peki ozaman görüşürüz yarın. Bebeğime de iyi bak" deyip arabayı gösterdim ve el salladım kapıya doğru ilerlerken daha arabaya bile binmemişti. Beni izlediğini hissediyordum. İçeriye girerken oda arabasına binip uzaklaştı. Odama girdim ve bilgisayarımı açıp Skype 'den Nazlıyı görüntülü aradım. Ona bugün olanları anlatmaya başladım Mert can'ın öylesine yaptığı şeyden dolayı Umut'un tavırlarını falan.
"ya kızım sana birşey söyliyim mi şimdi eğer ben Mert canı tanıdıysam o böyle şeyleri durduk yere ya da öylesine yapmaz ve ben de Umut kayayı az çok biliyorsam yine o da bu tavırları asla popüleritesine laf vermemek için yapmaz yani uğraşmaz bir kızla Beyza, zaten peşi sürtük dolu"
"ne diyon anlamıyom, aç biraz mevzuyu"
"diyorum ki, neyse ya tamam boşver birşey demeyeceğim şimdi yarın daha iyi bir şekilde derim."
"tamam. Haaaa bide Mert Can da bana birşey anlatacakmış Umut meselesi dedi sadece, Çıkışta konuşalım dedi falan bende olur dedim. Herneyse iyi geceler piçerozcum sana" deyip kapattım. Saat 22.00'a gelmişti bende erken uyuduğum için yatağıma yattım ve imkansız hayallerime başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Durum Vahim
Teen FictionDurum gerçekten vahim...! Birbirleriyle ne kadar inatlaşsalarda çok seviyorlar. Onların birbirlerinden başka kimseleri yok...