~Κεφάλαιο 17~

251 44 131
                                    

Άλλη μια βαρετή Δευτέρα ήρθε. Αλλη μια επαναλαμβανόμενη, κουραστική και συνάμα βαρετή ρουτίνα επέστρεψε. Τα κορίτσια όπως κάθε μέρα άλλωστε συναντήθηκαν στο γνωστό τους παγκάκι. Η μέρα κύλισε αργά και η κάθε μια γύρισε στο σπίτι της. Όμως η σημερινή μέρα θα είναι λίγο διαφορετική για την Leona διότι μετα απο τοσο καιρό θα χορέψει ξανα. Θα πάει ξανα στην σχολή χορού που τόσο πολύ λατρεύει. Έβαλε τις φόρμες της, πήρε το σακίδιο της και ξεκίνησε τον δρόμο της προς την σχολή. Όταν έφτασε πήρε μια βαθια ανασα και μπήκε μέσα. Αγχωνοταν πολύ. Δεν ήξερε πως θα την υποδεχτούν. Χαιρέτησε την γραμματέα και μπήκε στην μεγάλη αίθουσα. Γύρισαν όλοι και την κοίταξαν όμως κανείς δεν την χαιρέτησε. Ολοι την ζήλευαν επειδή χόρευε πολύ ωραία, πιο ωραία απο όλους τους άλλους. Άφησε το σακίδιο της κάτω στο πάτωμα και έπειτα κάθισε κάτω. Στην αίθουσα μετά απο λίγο μπήκε ο Hoseok. Η Leona δεν τον είχε δει διότι ήταν είχε σκυψει το κεφάλι της. Ο Hoseok όμως την είδε και κατευθύνθηκε προς το μέρος και κάθισε δίπλα της.

Hoseok:Με παρακολουθείς?

Η Leona πετάχτηκε απο τον φόβο της. Γύρισε και τον κοίταξε θυμωμένα.

Leona:Ναι το βρήκες σε παρακολουθώ

Hoseok:Γιατί είσαι μόνη?

Leona:Γιατί κανείς δεν μου δίνει σημασία

Hoseok:Αχ ευτυχώς που έχεις και εμενα εδω

Είπε και καλα περήφανα. Η Leona τον σκουντιξε και γέλασε ελαφρά.

Leona:Είσαι τρελός

Hoseok:Ναι για εσένα

"Ώρα για λίγη πλάκα" σκέφτηκε αμέσως.

Leona:Αλήθεια? Και εγω είμαι τρελή για εσένα

Hoseok:Μου κάνεις πλάκα?

Ρώτησε έκπληκτος. Ο Hoseok όντως εννοούσε αυτό που είπε σε αντίθεση με την Leona...

Leona:Ναι

Hoseok:Τι?

Ρώτησε μπερδεμένος. Δεν πρόλαβε να απαντήσει η Leona διότι μπήκε μέσα η δασκάλα τους. Ο Hoseok και η Leona μόλις την είδαν σηκώθηκαν αμέσως.

Suzy:Γεια σας παιδιά

Όλοι:Γεια σας

Είπαν ολα τα παιδιά μαζί.

Suzy:Παιδιά σήμερα έχουμε την χαρα να υποδεχτούμε ξανα την Leona

Ολα τα παιδιά χειροκροτησαν αλλα οχι και τοσο θερμά εκτός απο τον Hoseok.

𝕄𝕪 𝕨𝕠𝕣𝕤𝕥 𝕟𝕚𝕘𝕙𝕥𝕞𝕒𝕣𝕖 Where stories live. Discover now