Zihálva pattantam fel az ágyon , a rossz álmok nem hagynak nyugodni . Rá néztem az órára és egy perccel az ébresztõ elõtt keltem fel . Ki kapcsoltam az ébresztõt és ki kellett pakolnom az egész szekrényem , hogy találjak valami kedvemre való ruhát , amit ezen a napon fel vehetek , mert ma van a 18. születésnapom . Végül egy szürke trikónál , fekete szûk farmernál és egy szürke tornacipõnél döntöttem . Fel kaptam a táskám és le robogtam a lépcsõn át a konyhába ahol már várt a megszokott kávém , és mellette a megszokott cetlim hiszen most apum meg anyum is reggelesek . ,, Szia kicsim , boldog születésnapot ! Érezd ma jól magad , mindent be pótlunk ha haza értünk , kaja pénz az asztalon ." Le ültem az asztalhoz , zsebre raktam az ezrest és fel emeltem a poharat , alatta volt még egy cetli . ,, Csak vicceltem , nyisd ki a kredencet ." Ki nyitottam és ott volt kettõ gofri és csoki szósz mellette , megreggeliztem , közben meg ittam a kávém , fel kaptam a bõrdzsekim és már indultam is a suliba . Úgy gondoltam , hogy ma a parkon keresztük fogok menni így hát be is teljesítettem , de hát nem várt személyekkel találkoztam . Ott volt az a srác és a bandája akik már régóta rosszat akarnak a családomnak és nekem . Csak szimplán el akartam menni mellettük , ekkor viszont el kezdtek kiabálni és fütyörészni , erre ökölbe szorítottam a kezem és ki dõlt mellettük egy fa , ezen kicsit meglepõdtem , mert nem nagyon értettem , hogy mi is folyik itt pontosan . A lényeg , hogy annyira megijedtek a feléjük dölõ fától , hogy olyan messze rohantak a parktól amennyire csak lehetett , kivéve persze Olivert aki csak nézett, el vigyorodott majd tovább állt õ is útjára . Majd én is mentem tovább az iskolába , ott be mentem a terembe és persze mindenki rám szegezte a tekintetét , de nem azért mert olyan népszerû vagyok , hanem éppen azért mert annyira utál ott mindenki . Amint le vágódtam a helyemre le vágtam magam mellé a táskámat és be is csengettek .
-Ch.. na tessék be jött a terembe és már is megtörtént a szar dolog .-vágta oda egy srác az osztályból , mire mindenki el kezdett nevetni . Fel álltam rá csaptam az asztalra és szúrós szemmel rá néztem , olyan csend lett az osztályba , mint még soha .
-Ha valami bajod van a csengõvel akkor menj panaszkodni az igazgatónak , és amúgy meg , nehogy azt hidd , hogy nekem van kedvem ennyi fatökûvel és olyan lányoknak nevezett valakikkel akik fûvel-fával együtt vannak egy osztályban , egy levegõt szívni .-mondtam dühösen és amint ki mondtam be jött a tanár , de a srác attól függetlenül oda sétált , közel hozzám õ is oda támaszkodott a padra és mélyen bele nézett a szemembe .
-Vigyázz a szádra különben bajok lesznek .-mondta már õ is fenyegetõen szúrós szemmel .
-Ez most fenyegetés akart lenni ?-nevettem fel .-Most komolyan azt hiszed , hogy félek tõled ?-mosolyogtam még mindig szúrós szemmel .
-Talán jobb lenne .-jelentette ki Aaron .
-Khm..-köszörülte meg a matek tanárunk a torkát .-Meg köszönném ha a nézet eltéréseteket a szünetben beszélnétek meg .-jelentette ki akkor vettem észre , hogy egy srác áll mellette .
-Nézeteltérés ?-kérdeztük egyszerre , azzal az ezt most nem mondod komolyan hangsúllyal . Erre õ meg olyan kuss tekintettel pillantott vissza ránk és akkor már tényleg csendben maradtunk .
-Õ itt Matthew az új osztálytársatok .-jelentette ki . A srácnak fekete haja volt , szinte fekete szeme , izmos volt , és helyes ... nagyon helyes ,bõr dzsekivel , egy szürke póló volt rajta , fekete farmerrel és sportcipõvel .Minden lány az osztályban , persze rajtam kívûl el kezdett sóhajtozni , kuncogni , és sugdolózni én csak forgattam a reakciójukon a szemem .-Rendben van akkor Matt kérem foglaljon helyet Cara mellett . -el is indult felém , ekkor az összes lány egy emberként fordult felém és szúrós szemmel néztek rám , na jól van én meg fogok halni .....
YOU ARE READING
A lehetetlen //BEFEJEZETT//
FantasyCsak egy átlagos napnak indult , de abban a pillanatban amikor ott állt a tanár mellett , nem tudtam mit mondani . El akadt a lélegzetem , egyszerűen elvarázsolt a srác aki előttem áll , és amikor ki jelentette a tanárunk , hogy mellettem lesz a hel...