Igazuk van a fiúknak , választanom kell közülük . Matt vagy Oliver .... Nehéz választás ... Oliver-rel van egy múltunk és nem bírom csak úgy elengedni ... Szeretem .... Matt pedig rövidebb idő alatt megfejtett , mint bárki valaha és ... Szeretem . Nem tudom mi tévő legyek , ma megyek el Billiárdozni Nancy-vel meg Cameron-nal hátha ők tudnak valami jó kis tanáccsal szolgálni , hogy mégis kinél kéne döntenem . Meghallgatom a véleményük aztán találkozok a kávézóban Matt-el , megbeszéljük a dolgokat . Végül viszek kávét és sütit Oliver-nek és Rachel-nek . Ma megállás nélkül egész nap gyakorolnak , mert a vas vezeti az áramot ... Persze ... Kifogás , hogy együtt tudjanak tölteni egy kis időt . Nem mintha féltékeny lennék , de igazából igen , féltékeny vagyok ... Nagyon is , ő jobb , szebb és minden ami én nem vagyok , megvagyok elégedve magammal , de ő olyan ... Minden pasi álma lány . Oliver biztos nem fog neki tudni ellen állni , hogy miért is gondolom ezt ? Nem is tudom ... Csak zavar , hogy vele van ... Le mentem a konyhába .
-Szia kincsem !-köszönt édesanyám , rá mosolyogtam .
-Szia anyu !-ültem le az asztalhoz , le tette elém a szokásos reggeli kávém .
-A reggelit még meg kell csinálnom , tudod korábban keltél , mint szoktál ami azt jelenti , hogy már eltervezted a mai napod .-nézett rám .-Miben mesterkedsz ?-mosolygott rám felemelt szemöldökkel , kicsit felkuncogtam .
-Hát ... Először el megyek Nancy-vel és Cameron-nal megbeszélni pár dolgot . Aztán Matt-el találkozok a kávézóban ...-a keze megállt kenyér szeletelés közben , de folytatta így én is .-Aztán viszek kávét és sütit Oliver-nek és Rachel-nek .
-Miért találkozol Matt-el ? Mit kell megbeszélned a ,, testvéreiddel " ? És ki az a Rachel ?-tette fel a rengeteg kérdést amire bő válaszokat vár .
-Veletek is meg kell beszélnem azt amit velük . Rachel az a lány aki tegnap megmentette Oliver-t . Tudod ... ő áram erejű és mivel a vas vezeti az áramot ezért egész nap együtt vannak és gyakorolják , hogy tudják egybe használni az erejüket ...-magyaráztam el neki .
-Apád üzleti úton van ezért most velem kell megbeszélned amit kettőnkkel akartál .-ült le elém .
-Anya ... Matt kezdd újra a régi lenni, az érzéseim kezdenek vissza térni ... Viszont Oliver-rel az összes emlékem előjött ... és amiket mostanában tett és tesz értem ... őt is szeretem ... és olyan tanácstalan vagyok ...-könnybe lábadt a szemem , egyszerűen nem tudok választani kettőjük közül . Mind kettőjüket szeretem , de Oliver , ő más eset ... Nála valami hatalmasabbat érzek ... mintha kapcsolat lenne köztünk ... Matt viszont , meg szakadna a szívem ha el kéne engednem . Át éltem már a hiányát és nem akarom még egyszer , abba már bele halnék .
-Döntés elé állítottak ... Igazam van ?-válaszként csak bólintottam egyet , meg fogta a kezem én pedig nem bírtam tovább ... Szorít a mellkasom , alig kapok levegőt ... Legördült egy könnycsepp , azonnal le is töröltem . Akármennyire próbálok erősnek látszani nem megy , anyu előtt nem .
-Valami nincs velem rendben ... Hogy tudok egyszerre két fiút szeretni ?-hagytam , hogy a könnyeim utat törjenek maguknak , nem számít , hogy fognak ki nézni a szemeim ... Inkább most sírom el magam , mint Nancy és Cameron előtt .
-Minden rendben van veled ... Tudod minden nő életében van egy ilyen szakasz , hogy kettő vagy több férfit ugyanannyira szeret , de nem tud közülük választani . Hidd el nekem szívem , hogy te egy erős és kitartó nő vagy ... bármire képes vagy . Akárhogy is döntesz mi apáddal támogatni fogunk . Tudjuk , hogy jó döntést hozol és figyelj jól a részletekre . Fontold át milyen volt a két kapcsolat és úgy dönts ... Oliver-nél ne foglalkozz a múlttal csak a jelenre figyelj , Matt-nél pedig vedd figyelembe , hogy milyen az igazi énje ...-mosolygott rám bíztatóan , először én is mosolyogtam , de eszembe jutott , hogy ezekkel a nézőponttokkal csak nehezebb lett a választás . Mind ketten ugyan úgy szeretnek engem és törődnek velem ... Nem tudom mi legyen ... El takartam az arcom két kezemmel , fel néztem anyumra .
ESTÁS LEYENDO
A lehetetlen //BEFEJEZETT//
FantasíaCsak egy átlagos napnak indult , de abban a pillanatban amikor ott állt a tanár mellett , nem tudtam mit mondani . El akadt a lélegzetem , egyszerűen elvarázsolt a srác aki előttem áll , és amikor ki jelentette a tanárunk , hogy mellettem lesz a hel...