- ( 1 ) -

25 5 6
                                    


"Ölmemek için kaçmam gerek eğer cehennemde kalmaya devam edersem beni bulurlar ve bütün evrendeki varlığımı silerler kısacası hiç bir zaman var olmamış olurum bu yüzden kaçmam gerek şimdi söyle bakalım kaçmamda bana yardım edicek misin ?''

Ağlamaklı ve çaresiz bir ses tonuyla ardı ardına bir sürü cümle sıralıyor aynı andada iki eliyle Hoseok'un omuzlarını tutarak yalvarıyordu. Taehyung büyük bir hata yapmıştı pişman değildi fakat tek hatası bir insana aşık olmak olduğu içinde yok edilmek istemiyordu aksine hiç bir şeyi umursamadan her şeyi arkasında bırakıp aşkının yanına yani dünyaya kaçmak istiyordu fakat bunu tek başına yapamazdı yardıma ihtiyaçı vardı bu yüzdende Hoseok'a ona yardım etmesi için yalvarmaktan başka çaresi yoktu.

''Pekala sana yardım ederim ama karşılığında senden küçük bir iyilik istiyorum'' diye yanıt verdi Hoseok, ifadesiz bir yüzle. '' OLUR NE İSTERSEN YAPARIM YETERKİ BANA YARDIM ET ''diye haykırdı Taehyung.

"Tamam dünyaya indiğinde senden Min Yoongi adındaki bir insanı bulmanı ve onu korumanı istiyorum yanlış anlama tabikide senin gibi bende bir insandan hoşlanmıyorum sadece şey...O gerçekten çok iyi birisi fakat bu aralar başı biraz belada onun başına kötü bir şey gelmesini istemiyorum hem senin içinde onu korumak fazla zor olmaz çünkü Jungkook'la aynı üniversiteye gidiyorlar evet sana yardım etmem karşılığında onu korumanı istiyorum kabul ediyor musun?'' Diyip Taehyung'un omuzlarındaki ellerini çekti.

"Tamam kabul onu bulup koruyacağıma söz veriyorum yeter ki sen bana yardım et . Bak şimdi beni iyi dinle sana planı anlatıcam.''
Diyerek Hoseok'a bir adım yaklaşıp Hoseok'un kulağına fısıltıyla planını anlatmaya başladı. Hoseok cehennemin kapısında bulunan Cerberus isimli üç başlı köpeği oyalarken Taehyung'da gizlice Cerberus'un tasmasında asılı olan anahtarı köpeğe görünmeden alıp cehennemden kaçacaktı bu şekilde anlatırken plan oldukça basit görünsede sorun hiç kimsenin korkusundan yanına bile yaklaşamadığı köpeği Hoseok'un nasıl oyalayacağıydı.

"Yani sen benden Cerberus'u oyalamamı mı istiyorsun?'' Diye sordu Hoseok aşağılacı bir bakışla.

"Evet sen oyalarkende ben cehennemden kaçabilecem, dediğim gibi plan bu kadar ve çok basit.'' Diyip Hoseok'u iyice ikna edebilmek için ona en içten bir gülümseme sundu

"ÇOK BASİT Mİ ? Sikeyim Taehyung bu plan sadece senin için basit benden nasıl Cerberus'u oyalamamı isteyebilirsin. Tanrım Taehyung onu oyalamaya çalışırken ölebileceğimi biliyorsun üzgünüm ama bu çok fazla ben bu kadarınıda yapamam...'' diyerek arkasını döndü tam gidecekken Taehyung onu kolundan kavrayarak durdurdu

"Lütfen sana yalvarıyorum Hoseok lütfen bunu yap benim içinde değil Yoongi için yap hoşlanmasanda ona ne kadar değer verdiğini biliyorum daha önce defalarca kez seni onu izlerken gördüm yalvarıyorum hyung bunu yapmalısın yoksa beni yakalayacaklar ve evrendeki bütün varlığımı silecekler. Sende dahil kimse beni hatırlamayacak hiç var olmamış olucam.'' Diye haykırdı sesi titriyordu ve gözlerinden göz yaşları dökülmeye başlamıştı.

"Tamam tamam sakin ol, bir şekilde bir yolunu bulup sana yardım edicem hem bu evrenin senin gibi birine ihtiyacı var bu yüzden evrenden silinmene izin veremem ama bunu gerçekten yapıcaksak bir an önce yapmamız gerek çünkü çok yakında seni yakalamaya gelicekler.'' Diyip eliyle Taehyung'un gözyaşlarını sildi.

Taehyung ise "TEŞEKKÜRLER HYUNG SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM İYİKİ VARSIN'' diyerek Hoseok'un yavaş beni boğacaksın diye sızlanmalarını umursamadan ona sımsıkı sarıldı sonrada heyecanla "Bu gece yapalım bu gece yapmalıyız dediğin gibi fazla vaktim kalmadı yakında beni yakalayacaklar ve yok edecekler'' dedi. Bunu dedikten sonra durumun ne kadar ciddi olduğu tekrar aklına geldiği için birden bire yüzündeki gülümseme düştü.

Hoseok, "Tamam bunu bu gece yapacağız ve korkma her şey yoluna girecek bunu başaracağız.'' Diye Taehyung'u rahatlatmaya çalıştı ''Söz mü'' dedi Taehyung. Hoseok ise ''Söz'' en içten bir gülümsemeyle Taehyung'un alnına minik bir öpücük kondurdu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

The Devil Is RealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin