- ( 3 ) -

11 3 5
                                    

Taehyung :

Hoseok yerde yatan bedenimin yanına çökmüş beni sarsarak "TAEHYUNG UYAN LÜTFEN AÇ GÖZLERİNİ" diye bağırıyordu.

Göz kapaklarım çok ağır geliyordu gözlerimi açmak sanki imkansız gibiydi ama gözlerimi açmak ne kadar zor olsada kıçımı kaldırıp o sikttiğimin üç başlı sokuk köpeğinden o lanet anahtarı almak zorundaydım. Fakat gözlerimi açıp biraz kalkındığımda hiç bir şey düşündüğüm gibi olmamıştı.

Hoseok yanımda dizlerinin üstüne çökmüş bir şekilde ağlıyordu ve her yeri kanlar içindeydi ben gözlerimi açıp kalktığım anda elime kendi kanının bulaştığı anahtarı tutuşturup nefes nefese "Çabuk ayağa kalk ve burdan bir an önce git." diye bağırdı. Fakat onu bu halde burada bırakıp gidemezdim.

T : "Saçmala Hoseok, her yerin kanlar içinde şuan seni bırakıp gidemem sana ne oldu? Cerberus nerede ?"

H : "Fazla vaktimiz yok beni boşver, senin şimdi hemen o geri dönmeden gitmen gerekiyor."

T : "Hoseok kim geri dönmeden?"

H : "Cerberus, Cerberus uyanmadan gitmen gerekiyor."

T : "Ne demek uyanmadan- hayır hayır sana inanmıyorum iristra* gücünü mü kullandın ?"

*iristra : iristra sayılı kişilerde olan karşı tarafı yoğun acılar çektirerek hareketsiz hale getirip sonrada kısa süreli uykuya daldırmaya yarayan özel bir güçtür fakat hiç bir zaman kimse tarafından tercih edilmez çünkü bu gücü kullanan kişi 1yıl boyunca sonsuz acı çeker ve en sonundada evrenden silinir buna da iristra laneti denir.

H : "Kullanmak zorundaydım anahtarı başka türlü alamazdım."

T : "Tanrım şimdi başına neler geleceğini bilmiyor musun sonsuz acı çekiceksin ve en sonundada evrenden silineceksin."

H : "Eğer anahtarı alamasaydım sen evrenden silinirdin bu yüzden bunu yapmak zorundaydım"

T : "Benim hayatımı kurtarmak için nasıl kendi hayatından vazgeçebilirsin-"

H : " TAMAM bu kadar yeter beni boşver Cerberus uyanmadan senin bir an önce burdan gitmen gerekiyor."

T : "Hiç bir yere gitmiyorum burada kalıp seni iyileştirmenin bir yolunu bulucam hem ben gidersem iristra laneti senin varlığını silmeden ilk Cerberus seni siler onunla tek başına savaşamazsın." Dediğim anda Cerberus'un uyanma sesleri gelmeye başladı ve aniden doğrulup bize doğru koşmaya başladı Hoseok saniyesinde ayağa fırladı ve elini uzatarak benide kaldırdı
"Tamam öyleyse daha fazla git diye ısrar etmeyeceğim bu konuyu daha sonra konuşuruz şimdi halletmemiz gereken bir yaratık var." Diyip yerde duran kılıcı aldı ve Cerberus'a doğru koşmaya başladı bende yerde duran diğer kılıcı alarak onu takip ettim.

Kılıçımla Cerberus'un sağ ön bacağını yaralamıştım Hoseok ise sol arka bacağını yaralamayı başarmıştı iki kişi olduğumuz için Cerberus hangimize saldıracağına karar veremiyordu ve bu sayedede aklını karıştırıyorduk her şey yolunda gidiyordu teaki Hoseok'un iristra laneti başlayasıya kadar. Doğrusu normalde lanet bir kaç hafta içinde anca başlar diye duymuştum bu yüzden biraz şaşırmıştım.

Hoseok acılar içinde anında yere yığılmıştı kendini koruyamayacak durumda olduğu için anında yanına koştum fakat ben iyice ona yaklaştığım anda Hoseok anında ayağa kalkıp beni güçlüce kavrayarak yanında duran portala ittirmişti portal daha kapanmamıştı fakat içinden çıkamıyordum Hoseok bana ağlamaklı gözlerle bakıyor ve özür diliyordu. Lanet daha başlamamıştı numara yaparak beni kandırmış Cerberus'la savaşırken ben görmeden portalı açmıştı.

"Özür dilerim ama burada kalmana izin veremezdim burada kalırsan ölecektin ben buna izin veremezdim gerçekten çok üzgünüm lütfen Yoongi'ye iyi bak onu koru, aşık olduğun o tavşan suratlı çocuğu bul ve beni düşünme seni çok fazla seviyo-"

"HOSEOK HAYIIIR HOSEOOOKK HAYIIR !!!!"

(Hoseok Taehyung'a son sözlerini söylerken portal kapanmaya başlamıştı fakat Taehyung'un portal tam olarak kapanmadan son gördüğü şey Cerberus'un Hoseok daha lafını bile bitiremeden onu arkasından yakalayıp öldürmesi olmuştu)

(Hoseok Taehyung'a son sözlerini söylerken portal kapanmaya başlamıştı fakat Taehyung'un portal tam olarak kapanmadan son gördüğü şey Cerberus'un Hoseok daha lafını bile bitiremeden onu arkasından yakalayıp öldürmesi olmuştu)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 06, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Devil Is RealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin