2.rész

70 1 0
                                    

-Mi folyik itt?-letettem a salátát a sörpadra, majd az összegyűjt társaság elé léptem.-lemaradtam valamiről? Mit kerestek itt skacok?
-Valakinek szülinapjaaa vaaan!-hátrafordultam, és Aaliyah állt a hátam mögött.
-Te jó ég! Aaliyah! Mit keresel itt?
-Hát nem is örülsz hogy látsz?-ajkai szélét lebiggyesztette, de ott bújkált egy mosoly.
-Hogy mondhatsz ilyeet! Vagy egy fél éve nem láttalak! De mizu? Mesélj, hogy hogy itt vagy? Nekem azt mondtad hogy a testvéred koncertjei miatt nem érsz rá.
-Ez így van. De egy pihenést megengedhetek a barátnőmmel! És amúgy is! Az úgy nem lett volna meglepetés-Aaliyáhval még négy éve találkoztunk, amikor kimentünk a sógrom egy hazai meccsére. A jegyünk nem éppen oda szólt, de egy mosolygós, kedves arcú lány mellé leültünk, mivel a helyek üresen maradtak és szóba elegyedtünk. Majd megbeszéltük, hogy elmegyünk kávézni, moziba, és hónapok alatt az egyik legjobb barátnőm lett.
-Igazából nem jöttem üres kézzel. A nővéred hívott, meeeeert...-a táskájába húzva elővett egy halvány kék borítékot.
-Ez a tiéd! Boldog szülinapot Jane!-felém nyújtotta, majd átölelt amit viszonoztam.-nyitsd már ki! Megöl a tudat, hogy tetszik e.
-Jól van mááár. De még mindig nem válaszoltál hogy hogy kerülsz ide.
-Jó. Gyorsan elmondom. Rachel hívott meg engem,mint mondtam, hogy én legyek az "ajándékod". És mivel nem tudtam, hogy mid van, mid nincs, vagy mit szeretnél, ezért megkérdeztem, és hoztam azt-mutatott a kék papírra, majd csillogó szemekkel várt.-nyitsd ki. Szavaira feltéptem a két papír közti ragasztót, és lassan kihúztam a benne lévő tartalmat.
-Ez most komoly?-kezemben lévő jegyekre néztem,amelyből az egyikre az én, a másikra Rachel neve volt írva, közben úgy mosolyogtam, mint egy eszelős.
-Két jegy a bátyám holnapi koncertjére.
-És méghozzá backstage-olyan halkan suttogtam, hogy még a légy zümmögése is hangosabb volt nálam.
-Tetszik?
-Kimondhatatlanul. Annyira köszönöm!-félig mosolyogva, félig sírva borultam Aaliyah nyakába.-de ugye te is ott leszel?
-Mindenképpen. Szeretnélek végre bemutatni neki a koncert után.
-Még egyszer nagyon köszönöm!
-Igazan nincs mit!

Az este további része valami fenomenálisan telt. Aaliyah velem és Leoval jött haza, mert megbeszéltük, hogy ezt a pár napot nálam tölti.
-Akkor jó éjszakát! Annyira örülök hogy itt vagy-éjfélre már mind a ketten tisztán és frissen feküdtünk a franciaágyamban.
-Én is nagyoon. Jó éjt Jane.

Reggel az ébresztő órám csörgése helyett végre akkor keltem fel, amikor én akartam. Lassan nyitottam ki a szemeimet. Leo mint minden alkalommal, most is az oldalamnak dőlve aludta az igazak álmát, csak úgy mint Aaliyah, aki meggyőződésem szerint még egy rettentő hangos puska lövésre sem kelne fel. Pont mint a nővérem..
Lassan, hogy egyikőjüket se keltsem fel, kikászálódtam az ágyból és a konyhába battyogtam. Kivettem a kis kotyogós kávéfőzőm, megtöltöttem vízzel és őrölt kávéval, majd feltettem a tűzhelyre főni és nekiláttam a reggeli elkészítésének. Kivettem a hűtőből a gyümölcsöket, és a szekrényből a zabpelyhet. Az eper szeletelése közepette a kávéfőző hangos fütyüléssel adta tudtomra, hogy a kellő főzési ideje igen csak a végéhez jár. Levettem a tűzről, és helyébe egy kis vizet raktam oda teának és a zabpehelynek.
-Áhhh!Jó reggelt!-a barátnőm álmos fejjel lépdelt ki hozzám, majdnem hogy csukott szemmel.
-Neked is! Jól aludtál?
-Tökéletesen! Kávét kérek!-még mindig csukott szemmel kezdett el matatni a pulton.
-Majd én adok, csak ülj le! Még mindig ugyan úgy iszod? Két cukor, pici tej?
-Ahha-kezével támasztotta a fejét-semmi se változott.
-Mi a mai terv? Szeretnél meglátogatni valamit a városban?
-Elvisszük Leót sétálni. Utána beugrunk egy sütire a munkahelyedre,majd főzünk együtt. Elindulunk egy gyors bevásárló körútra estére, és elmegyünk a koncertre miután felvettük Rachelt. Mit szólsz?
-Én benne vagyok,levihetjük, és akkor már le is van tudva a mai sétálás. Bár este Tiágó és Alec vigyáz rá. Szóval ma dupla séta lesz számára.
-Hallod ezt Leó! Fogadni mernék hogy még etetni is fognak!
-Én is ettől tartok! Csak ne keljen menni az állatorvoshoz sürgősen!-De akkor gyorsan reggeli, öltözés és indulás. Sűrű napunk lesz.
-Mi a reggeli?
-Gyümis zabpehely. Tudom hogy szereted.
-Milyen gyümi?-szeme felcsillant, ajka mosolyra húzódott, és a fáradtság hirtelen eltűnt a szeméből.
-Hát epeer, mangó, banán, és mi még, ja igen, barack.
-Annyira imádlak!
-Tudom!-nevetve vetette magát az ölembe.
A reggeli és a kávé elfogyasztása után felöltöztünk. Én egy halvány rózsaszín selyem anyagú ujjatlant vettem fel fekete rövidnadrággal és a kedvenc rózsaszín Nike cipőmmel, míg Aaliyah rövidujju fehér póló, zöld nadrág és fekete Vans cipő mellett döntött. Összepakoltam a hátizsákomba a fontosabb kellékeket mint például víz Leónak és nekünk, egy kis nasi, pénztárca és telefon. Felvettük a napszemüvegünket, majd az ajtón kilépve úgy döntöttünk, hogy mivel a park alig 10 percre található, igy sétálva tesszük meg az utat. Aaliyah fogta Leó pórázát aki közben minden illatot és újdonságot próbált megtekinteni kisebb-nagyobb sikerrel.
-Te hogy hogy még sose találkoztál a bátyámmal? Pedig voltunk már együtt veletek nyaralni is, vagy amikor meglátogattál minket.
-Ezt pontosan te tudod a legjobban. A bátyád elég sokat utazik főleg a turnék miatt, más egyebek mellett. Majd talán ma sikerül megismerkednünk.
-Igen igen. Hogy is van? Imádod a hangját?
-Igen.
-Csak a hangját? Semmi elolvadás a kinézetétől, semmi? Tisztában vagyok vele, hogy Shawn vonzó teremtés. Sajnos.
-Sajnos?
-Mostanában elég rosszra fordítja ezeket a tulajdonságokat.
-Mégis mikre?
-Ígérem este meglátod. De bármit is mond, ne hallgass rá. Bár a jelenlétemben nem szeret rosszat szólni. Tudja hogy kikapna.
-Megjöttünk. Ez a kedvenc kutya parkja. Szokott itt lenni egy nagyon aranyos lány szintén egy tacsival. Ő Leó szerelme. Kamillának hívják.
-Ez nagyon aranyos. Kutya-szerelem.
-Igen, de ők jóval korábban járnak ki. Lekéstük. Nézd hogy keresi.
-Sajnálom kis pajtás. A szerelmed már elment. De ígérem hogy holnap hamar elhozlak és találkozhatsz vele-Aaliyah ígérete teljesen feldobta a kis drágaságomat, így szaladt pár kört, majd lefeküdt a fűbe megpihenni.
-Elfáradtál drágám? El? Akkor ne dobjam el a labdát?-Leó amint meglátta a labdát újra életre kelt, és messzire futott a már eldobott labda után.
-Jó kutya! Hozd vissza! Igeeen, hozd, hozd, ügyesen!
-Te a kutyámhoz jöttél vagy hozzám?-nevetve.
-Hát persze hoogy....hozzátok! Nem tudok választani! Megcsörrent a mobilom és felcsendült Shawn Treat you betterje.
-Szia Rach, mond.
-Szia. Nem tudok veletek tartani ma. Shawnhoz. Tiago beteg, az apja edzésen van 7ig. Lehetetlen. De Leora vigyázunk. Érezzétek jól magatokat.
-Ohh. Nem éppen a legjobb hír. De ugye nem komoly betegség?
-Kis láz, enyhe megfázás.
-Remélem hamar meggyógyul. Add át hogy milliószor puszilom.
-Átadom. És legyetek jók. És józanok! Vigyázzatok egymásra.
-Jó anyaa. Szia
-Puszi.

Körülbelül másfél órát töltöttünk a parkban, majd a sütizést kihagyva hazasiettünk, és nekiláttunk a spagetti elkészítésének. Újabb két óra elteltével már az asztal mellett ülve, bort iszogatva beszéltük meg a mai estét.

-Siess már Jane! Tutira elkésünk!
-Dehogy késünk!
-De ha mégis! Akkor elrontod a meglepit.
-Jól van, induljunk.-felvettem egy ezüst szürke színű cipőt hozzá illő táskával, ami tökéletesen kiemelte a királykék, harangszoknyás ruhámat, ami alig a térdem felé ért, és ujjatlanul mutatott vállaimon. Aaliyah egy ugyan olyan ruhát vett fel tűzpiros színben, és fekete kiegészítőkkel.
-Kész vagyok.
-Kezdjük a bulit csajszi!

A lány tegnaprólWo Geschichten leben. Entdecke jetzt