Yürüyorum sokaklarda başıboş.Nereye gideceğimi bilmiyorum yine."Bilsen ne olacak ki?'' diyor içimden bir ses.Biliyorum diyorum.Bilsemde gitmeyeceğim oraya.Sen ağzı açık beni dinliyordum.Şaşırdığını biliyorum.Hem gideceğim yeri soruyor hem de vazgeçiyorum gitmekten."Akıl işi değil"diyorsun.Bu kadar ön yargılı olma lütfen daha dinlemedin beni.Yürürken nereye gideceğimi bilirsem oraya yönleniyorum ama benim istediğim bu değil ki.Böyle olunca kötü hissediyorum biraz.İşin büyüsü bozuluyor sanki.Bunun yerine ayaklarına bırakıyorum herşeyi."Akılsız başın derdini ayaklar çeker" diye bir atasözü var ya onun bir günlük tersine dönmesini istiyorum.Hoşuma gidiyor sanırım birşeylerin yer değiştirmesi.Yürüyorum ne kadar olduğunu bilmediğim bir süre.Kafamı kaldırıp bakıyorum yanımdan geçen kişiye.Yanılmışım diye düşünüyorum, kişilere olakmış.3-5 yaşlarında bir erkek çocuğu ve babası el ele yürüyorlar.Çocuğun gözü bana kayıyor bir ara.Önce ne yapacağını bilmez bir şekilde bakıyorum çocuğa sonra "O" bakışları görüyorum.Hani şu babası yanında olduğu için kendini güvende hisseden bakışları.Bu yüzden mi bilinmez gülümsüyorum.Sevdim o çocuğu diye düşünüyorum.Çok şeydi...Uygun sözcükler arıyorum yine.Benzerdi diyorum birden.Tüm sokak bana bakıyor"Benzer olan ne?" dermiş gibi.Çocuğun bakışları diye geçiriyorum içimden "Sana ne kadar da benziyordu".Sen kafa sallıyorsun bana sokağın başından.Biliyordum işte aynı bakışlar bunlar.Şimdi rica etsem öyle bakar mısın bana?Masum...
Bir bölüm daha ekledim.Aslında bu bölümün kalitesinden emin değilim ama neyse.Arkadaşlar gördüğüm kadarıyla yazdığım yazılar beğenilmiyor lütfen okuyanlar yorum yapsın.Bu arada farkında mısınız bilmiyorum ama bende yeriniz çok farklı yani bu yazıları okuyan herkes benim "sen"im.Şöyleki bu yazılarda bahsettiğim "sen" sen oluyorsun.Lütfen kıymetini anla ve bana bunu hissettir.Bu arada bölüm şarkısı Oğuzhan Uğur'dan terbiyesizim.Alakasız olduğunu biliyorum ama çok eğlenceli bir şarkı ve bu eğlenceyi senle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derinlerde Bi Yerde
Short StoryNe düşündüğümü bilmediğim geceler masamın başına oturup yazılar yazdım sayfalarca.Ben daha ne olduğunu anlamadan hareket etmeye başladı kalemim.En başta korksamda sonradan izin verdim kağıtların üstünde dans etmesine.Hayat desenimi çizdim.Kendimi bu...