Homofobikler ve ciddili olanlar
giremez. 🚫😐
Ve bölüme başlamadan önce, Gotham dizisi ile ilgili görüşlerinizi de yazabilirsiniz,mesela kimleri ship'liyorsunuz falan djndksnxkmxİyi okumalar paytaklı günler... 🐧💞❓
Ed, mutfaktaki işini bitirmişti. Yavaşça salona doğru geldi. Oswald, elinde kahve ile şöminenin karşısındaki koltukta uyuyakalmıştı.
Odanın içerisinde uyuklayan altı çocuğa baktı. Uyku saatleri gelmişti ve onları odalarına götürmeye başladı. İçerisi şömine sayesinde oldukça sıcak bir ortam olmuştu.
Her gece uyuyan çocuklarını odalarına Oswald ile birlikte çıkarsalar da uyuyan sevgilisini uyandırmaya kıyamıyordu. Derin bir iç çekerek önce Victor ve Klaus'u kucağına alarak odalarına taşıdı. Onları yataklarına yatırıp üstlerini örttü ve kapıyı yavaşça kapattı.
Diğer çocukların yanına gitti ve Jason ile Ian'ı da kucağına alarak odalarına götürdü. Dört çocuğu da yatırmıştı ve geriye kalan iki minik kızı da almak için aşağı indi. Onları da yatırdıktan sonra işini bitirmiş olmanın sevinciyle Oswald'ın yanına gitti.
Ciddi anlamda yorulmuştu ve bu yorgunluğunu sadece Oswald geçirebilirdi. Nazikçe Oswald'ın yüzüne küçük buseler kondurdu. Oswald rahatsız bir şekilde kıpırdandı. Ed'in nazik dokunuşlarına dayanamadı ve uykusunu yarıda kesti. Uyku sersemliği ve kısık bir sesle mırıldandı.
"Çocuklar nerede?"Ed Oswald'ın tatlılığına içtenlikle gülümsedi. Oswald'ın elini tuttu ve onun merakla parıldayan gözlerine baktı. Burnuna küçük bir öpücük bıraktı.
"Merak etme hepsi odalarında ve uyuyorlar. Ayrıca güvende olduklarına da eminim."
Ed, Oswald'ı hep arkadaş olarak görmüştü. Bir süre boyunca onunla ortak olduğu dönem onları birbirine daha da yakınlaştırmıştı.
"Teşekkürler Ed, sen çok iyi bir babasın." dedi içten olduğunu düşündüğü bir şekilde gülümseyen Oswald.
Ed de Oswald'ın bu sözüne gülümsedi.
"Kahven bitmiş sanırım, biraz daha kahve ister misin Cobblepot?"
"Evet, lütfen. Sert olsun gece uzun geçebilir."
Ed, Oswald'ın ellerini bıraktı ve küçük pengueninin üzerindeki örtüyü topladı. Gözlüklerini düzeltti ve mutfağa doğru ilerledi. Oswald, Ed'in elini bırakmasıyla oluşan soğukluğu hiç sevmemişti.
Genç adam, hayatının en mutlu dönemlerini yaşıyordu. Ed ile başlayan dostluk, ortaklık ve düşmanlık dönemleri oldukça zorluydu ve onu epey bir yıpratmıştı. Şimdi ise onunla muhteşem bir ilişkileri ve birbirinden tatlı çocukları vardı.
Bu düşünceleriyle kendi kendine gülümsemeye devam etti. Aniden kapı çalmaya başladı. Ed yine mutfakta kendini kaybetmişti anlaşılan ki ısrarla çalan kapıyı duymuyordu.
Oswald bıkkınlıkla uzun bir süredir oturduğu koltuktan zorlukla kalktı. Her kim geldiyse önemli bir şey için gelse iyi olurdu aksi takdirde sinirlenince neler yapabileceğini kendisi de tahmin edemiyordu. Ayrıca çocuklar evdeyken birilerini kesip biçmek isteyeceği en son şey bile değildi.
Oswald kapıyı doğru ilerlerken mutfağa bakmayı da ihmal etmedi. Ed küçik muffinleri fırına koyarken sakin bir müzik açmıştı. Muffinleri ne ara yapmıştı bu? Kesinlikle mutfakta kendini kaybediyordu.
Daha fazla oyalanmadan derin bir nefes aldı ve kapıyı açtı. Gelen kişi ile Oswald'ın gözleri şaşkınlık ve korku ile büyüdü. O an aklındaki tek şey mutfakta hiçbir şeyden haberi olmayan Ed ve Bruce'un onlara emanet ettiği yukarıda masum bir şekilde uyuyan altı çocuktu.
Devam edecektir...
|| Ve oy verirseniz seviniriz teşekkürler :)
👓❤️☂️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'M THE GAY OF GOTHAM
Fanfiction'Tüm hakları Wayne Malikanesi'nde saklıdır.' Ed, başta onun kendisine duyduğu sevgiden iğreniyordu. Şimdi ise kalbindeki paytak penguenin doldurduğu sevgi oldukça fazlaydı. Ve, her şeyin başladığı o yerdeydiler; geniş salondaki sıcak şöminenin ta...