𝙳𝙴𝙴𝙻 3| is dit echt

206 3 3
                                    

j/n POV

Ik draai me om en zie...."Jannes!!!!". Jannes kijkt om als hij zijn naam hoort .  als hij mij eenmaal ziet schreeuwt hij "J/N". We rennen naar elkaar toe en omhelzen elkaar na een paar minuten laten we pas los en lopen naar de rest. "Hoii ik ben Niels en zit in de band fource"hoor ik iemand zeggen en ik zeg "hoii ik ben j/n en, woon in Amerika omdat ik beroemd ben wegens dans en zang".ze staan met open mond naar me te kijken." JE KAN WAT, J/N JE HEBT HEEEL WAT UIT TE LEGGEN, WANT DAT WIST Ik NIET ". "Oke je hebt gelijk ik leg het je wel uit alleen niet hier". Niels zijn mond staat nog steeds wijd open."Niels je vangt vliegen". Hij doet snel zijn mond dicht en zegt zacht"WoW" volgens mij was het niet de bedoeling dat ik het hoorde, maar ik hoorde het toch, daardoor begin ik zacht in mezelf te grinniken. Ik ga nou verder met De rest.
"Hoi ik ben Max en zit ook in fource"
"hoi Max ik ben j/n, ik zing en dans
Net zoals jullie maar ik ben beroemd in Amerika,  Azië en Europa. "WoW, ik had wel verwacht dat je beroemd was maar zo beroemd". "Haha jullie worden ook op een zo net zo beroemd als ik of zelfs beroemder" zeg ik dan" WoW ik kan nog steeds niet geloven dat we bij de enige echte j/n staan" hoor ik Niels nog zacht zeggen. En dan kom ik bij de laatste. Hij staat met zijn rug naar mij toe ik vraag me wel af waarom? Ik pak zijn schouder vast en draai hem om. "Ben jij....Ian""ja dan ben ik"zegt hij sip"maar ben jij de Ian die bij mij op school zat vroeger?""jep......ik wou daarvoor nog mijn excuses aanbieden het was niet de bedoeling om jou te pesten maar...."zegt Ian maar voordat hij zijn zin kom afmaken gaf ik hem een knuffel, maar hij trok terug uit de knuffel en zei "j/n hou op met aardig te doen ik heb jou vroeger gepest en nu geef je mij een knuffel die ik niet eens verdien..""Ian het is al goed ik vergeef je het.""maar ik vergeef het mezelf nog niet"zegt Ian"kennen jullie elkaar al" zeggen jannes,Niels en Max in koor. "Ja wij kennen elkaar  al" zeggen Ian en ik dan "waarvan dan" vraagt Jannes "nou Jannes jij weer toch dat ik vroeger gepest werd?" Zeg ik "Ja dat wist ik""nou kijk ik en Ian zaten vroeger bij de zelfde school er was alleen 1 nadeel voor mij en dat is dat ik gepest werd.. door..... Ian"de rest kijkt me geschrokken aan en dan zegt Max opeens "ik denk dat Ian spijt heeft want hij is aan het huilen" ik hoor precies op dat moment een snik, ik kijk achter me en dan zie ik Ian huilen. Ik loop naar hem toe, geef hem een knuffel en zeg "het is al goed ik zeg toch dat ik je het vergeef" ik hoor Ian nog door zijn gesnik zeggen "j/n het spijt me echt heel erg als ik de tijd kon terug draaien had ik het zeker gedaan en alles recht gezet"ik zeg dan"maakt niet uit dat is al lang verleden tijd en daarbij ik ben blij dat je nou je fout inziet"opeens voel ik een knuffel van achter. Ik kijk achter me en zie Jannes staan"ow hoi Jannes wat is er?"zeg ik dan"ik vind dat je het goed hebt opgelost dus vandaar deze knuffel"zegt Jannes "bedankt, maar ik wil wel naar de auto om maar de hotel te gaan want ik ben kapot" zeg ik met een nadruk 'kapot'
We lopen naar de auto die mij naar het hotel brengt. Ondertussen zie ik dat Ian mij de hele tijd aankijkt en als ik zijn kant opkijk kijkt hij weg. Wat zou er aan de hand zijn met hem??

Hoi zoals beloofd vandaag een nieuwe deel . I hope you like iT . En morgen komt er weer een nieuwe deel aan geef aan als er fouten in zitten of als jullie leuke ideeën hebben

FOURCE in Love❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu