🎉Намджун🎊

2.4K 43 7
                                    

Днес е понеделник и ти трябва да ходиш на училище.Не се оплакваше,беше добра ученичка .

Вече беше на чина си в училище и чакаше първият час да започне.
Звънеца би, а в стаята влезе един красив мъж.
- Здравейте клас . Аз съм новият ви учител , Ким Намджун.- каза той и се усмихна
Ти цял час не спря да го гледаш , което май не остана незабелязано от него. Звънеца би и всички се разотидоха .
- Хей, Т/И след часовете в моя кабинет и не приемам "не" за отговор. - Каза ти учителя, а ти кимна и бързо се изниза от стаята.

Часовете свършиха и ти ходеше към стаята на Ким Намджун .
Почука.
- Влез- ти взе, - седни
- Здравейте господине какво има ?
Той слезе от чина и се приближи до теб
- Видях как ме гледаше цял час- каза той и се усмихна
- М-моля
-Не се моли още не съм започнал- подсмихна се той, - съблечи се .
- Какво?
Очудено попита ти.
- Чу ме- приближи се до ухото ти - съблечи се- каза облизвайки ухото ти
Ти изскимтя , но те хвана страх и са съблече
- Точно рака Т/И- каза той, а ти виждаше издутината му.

Целуна те като напъха езика си в устата си. Вдигна те и те постави върху бюрото си . Той също се съблече, а ти ококори очи когато видя размера му.

Без да си прави труда да те подготвя навлезе рязко в теб докато мачкаше гърдите ти , а ти изкрещя от болка.

В началото те болеше , но сега умираше от удоволствие. В цялата стая се чуваха само звуците на удряне на кожа в кожа и вашите стенания .

След 1 час и двамата свършихте ти на члена му , а той на корема ти .

След това се облякохте и излязохте от училището.
- Вече си само и единствено моя - каза ти той с усмивка преди да се качи в колата си, а ти се запъти към къщата ти мислейки за днешния ден.

.......................................
Надявам се да ви е харесало.

Съжалявам за забавянето.🎀

BTS smut 🔞Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt