Ъм..този смут е на година,ама забравих да го кача,дори не съм го чела,но да..заповядайте.
⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫
- Тае стигааа - пищеше розовокосото момче докато по-големия му брат го гаделичкаше. - Ще кажа на мама,че ме тормозиш- каза самодоволно.
- Дори и майка ти няма да ти помогне - усмихна се по-големия.- пък и как ли ще реагира,ако разбере,че миличкия Чим чете списанията за големи на брат си. - подсмихна се - И както виждам ти действат - погледна към издутината на по-малкия.
Чим се изчерви,като домат и сведе глава.
- Моля те хьонг не ѝ казвай.
- При едно условие - хвана брадичката му с два пръста и я повдигна. - позволи ми да ти помогна с това - посочи издутината му и се наведе,като облиза и след това захапа мекото на ухото му.Чим изстена а Тае се усмихна доволно.
- Н-но ние сме братя. Това не е правилно.
- Доведени. Пък и забраненото е най-сладко.След тези си думи Тае бутна розовокоското на леглото и го нападна,като обхождаше врата и ключиците на Чим. Той пък от своя страна се опитваше да не стене ... до колкото е възможно. Тае съблече по- малкия и до огледа като прехапа устни ... все пак Чимин(Джимин) имаше наистина прекрасно тяло. Не след дълго и дрехите на Тае се оказаха на пода.
По-големият пъхна два пръста в устата на малкия и след,като вече бяха влажни ги пъхна в Чим,който изпищя.
- Спокойно ще мине. - Тае сля устните им и докато езиците им водеха борба за надмощие започна да движи пръстите си.След няколко минути по-големия извади пръстите си и започна да навлиза бавно в Чим. Малкото момче закрещя от удоволствие след, като хьонга му започна да се движи.
Не след дълго Тае се забиваше с всичка сила в Чимин, който молеше за още. Чимин беше изпаднал в екстаз,чувстваше се толкова шибано добре докато брат му го чукаше.
Тае задвижи ръката си по дължината на розовокоското. След още няколко минути и двамата се изпразниха заедно,стенейки.
- Хареса ти нали малчо.- засмя се и легна до него.
- Да хьонг... М-много - изчерви се.
⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫⌫
Амиии ..... надявам се да ви хареса и наистина се извинявам за забавянето. Обичам ви♡