Three

118 5 8
                                    

Ou My Hell No

Sillon, kun iskä pääsi lehteen, se mainitsi puolivahingossa meidän kesäkahvilasta jossa kaikki on gluteenitonta ja se toimittaja innostu siitä.

Se sama toimittaja kävi meille tänään ja mä pääsin lehteen sen kahvilan takia.
Lehteen tarvitaan tietenkin kuvia ja ne kuvat mitkä musta otettiin oli ihan vitun cringejä.

Mun toinen silmä on vino (Syystä jonka kerron joskus) ja mun hymy on ihan kamala.
Ja kun ne yhdistää, lopputuloksesta tulee jotain ihan hirveetä.

Mä oikeesti vihaan YLI KAIKEN mun omaa ulkonäköö.
Tää saattaa nyt kuulostaa basic teiniltä, jolla on yks finni saatana otsassa...
Mulla on finnejä, mun toinen silmä on vino...

Jos mä saisin päättää, mä en näyttäis mun naamaa ollenkaan.

Sillon kun mä olin viel eskarissa ja ykkös-kakkosella toisessa, sellasesta pienessä kyläkoulussa (Jossa oli vaan 20 oppilasta), kaikki haukku mua, koska kaikki muut oli tosi nättejä blondeja, joilla oli älypuhelimet ja ties mitä muuta.

Paitsi sitten minä, tumma tukkanen puolialbaanialainen vinosilmänen, ruma ja lyhyt paska.

En mä vieläkään oo pitkä, vaan 155cm ja meen syksyllä seiskalle ):
Ja musta vaan tuntuu et oon jotenkin ylipainoinen, koska kaikki muut on about nelkytkilosia ja mä oon yli viiskymmentä 😔

Iskä sanoo koko ajan, et mul on huono kunto enkä mä jaksa mitään.
Musta vaan tuntuu typerältä olla kaikkien nättien ja hauskojen tyyppien kanssa, kun mä en sellanen oo

Tänään, kun me tutustuttiin yläasteeseen, me saatiin selkään sellaset laput, mihin piti kirjottaa jotain positiivista siitä ihmisestä.
Mun lapussa luki: Kiva, hauska, mukava, ihana, paras, luova, kaunis ja rakas.
Mä en tajua miten, koska mä en oo mitään noista
Mua on haukuttu neekeriks ja se sama jäbä joka ton sano, kysy mun kaverilta joka vei mua sen tarakalla et miten se jaksaa viedä mua.

Sanottaisko näin, et mä oon vähän niinku Razzle. Mä pystyn heittää vitsin tilanteeseen ku tilanteeseen. Se on vaan mun tapa peittää se epävarmuus.

Jos se on totta, mitä mä mun kaverilta kuulin et se yläkoulun historian ja uskonnon opettaja arvostelee ulkonäön perusteella mä saisin kaikesta nelosen.

Tällästä shittiä taas...

Me And My Deepest MindWhere stories live. Discover now