Five

100 6 13
                                    

Mulla on eilisestä asti menny aika paskasti
Ja mä tiedän, et tää kuulostaa taas sellaiselta typerältä draamakuningattarelta mut mä en voi sille mitään.

Ensteks, eilen mä sain tietää, et mun rumpalibae (Eli Greta Van Fleetin Danny Wagner) seurustelee.
Se kyseinen muija (McKenzi?) on mun mielestä sairaan raivostuttava, koska se roikkuu Dannyn perässä koko ajan.

Se menee sen mukana siel kiertueilla ja Greta Van Fleetin ollessa laskettelemassa, se änkes sinne mukaan.

Siis joo, hei mä ymmärrän, et Danny on tosi ihana ja lahjakas ihminen, mut jätä se edes minutiks rauhaan.

Mä tiedän, et tää kuulostaa tosi hölmöltä ja lapselliselta, mut mä oikeesti tykkäsin Dannystä.
Mä olin ihastunut siihen, kyllä.

Tää mun viha sitä kohtaan on aika samanlaista ku mun Armykavereilla oleva viha Halseytä kohtaan.

Toiseks, mä aamulla bussissa tajusin et mun lempi räppäri #1 eli Machine Gun Kelly TULEE HELSINKIIN SYYSKUUSSA.

Vaan arvaattekos, et joku saatanan kusipää pisti sen keikan ikärajaks 18.
Vitun vitun vittu.

Mä melkein löysin sen valon sieltä keskeltä paskaa, mutta sitten mä taas hukkasin sen. Shit.

Kaiken lisäks mua stressaa se, kun torstaina me saadaan tietää meidän luokat seiskalle.
Meille siis sekotetaan toisesta koulusta oppilaita ja yhellä luokalla on about 15 oppilasta.

Mul on ne pari tiettyä ihmistä joita mä en halua mun luokalle.
Toinen huutaa saatana kurkku suorana koko ajan jotain turhaa paskaa ja toinen ahdistelee.
Et vitun kiva. Mä en tuu sit pääseen niistä eroon KOLMEEN VUOTEEN.

Aaaaaarrrrggghhh

Ja huomenna meillä on pyöräretki ja mun pitäis pyöräillä 12km meiltä koululle
Joo, moro. Mä tuun niin myöhästyy.

Elämä menee taas päin persettä, kiva.
Saatte tähän loppuun vielä kivan kuvan Greta Van Fleetistä :3
Sam ja Dannyki on söpömpiä ku Danny ja Mckenzi ):<

Saatte tähän loppuun vielä kivan kuvan Greta Van Fleetistä :3Sam ja Dannyki on söpömpiä ku Danny ja Mckenzi ):<

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Me And My Deepest MindOnde histórias criam vida. Descubra agora