Baekhyun odasına giren ışığa lanet Edip kalmış ardından yüzünü yıkayıp giyinmişti. Aynanın önüne gelip yaklaşık 2 saat 53 dakika boyunca eyeliner çekmesinin ardından aynada kendine öpücük atıp dışarı çıkmıştı. Evleri yanyana olan arkadaşı Kyungsoo da yanına gelmişti. Beraber okula yürümüş ve sınıfa girmişlerdi.
"oOhhH slm baYkuŞ gÖzlÜmM"
İlk baş Kim Jongin ardından salak mal aptal beyinsiz spastik özürlü Chan pezevenk yeol laf atmıştı onlara.
"Ha ha şu puppy yine burada."
"O okul bura amk gelmiyim mi"
Onlar birbirlerine laf sokarken yanlarındaki Sehun onlara soğuk bakışlarını gönderiyordu.
aAhH şU mAdd mOy Zehunn
Onlar birbirlerine kötü bakışlar ata ata sınıfa giredursunlar karşıdan bir geyik sekerek gelmeye başladı.
Cidden ha dört ayak üstünde koşuyordu amk salağı.
"Luhan ne yapıyorsun amk?"
"Ben ne biliyim sizin yüzünüzden bir insan olamadım ki geyik geyik diyip geziyorsunuz"
"Doru."
Yanlarına hayvanlar aleminin geri kalan üç üyesi panda Tao ve sincap minseok ve koyun lay de gelince çete tamamlandı ve sıralarına oturdular.
"TAO OPPAĞ BU GÜĞN ÇK YAKİŞLKLİSİN YİHA"
Yanlarındaki kız konuştuğunda arka sırada bir hareketlenme olmuştu.
Haşmetli ayağa kalmıştı ve yürüyordu.
Tam onların yanında durdu.
"Bana bak Huang ZiTao, sen bana aitsin. Anlaşıldı mı, sadece ben dokunurum sana. Sadece ben öperim. Sadece ben oppişko derim sanha ayholll"
Kris tüm karizmasıyla konuştuğunda Tao çok fena düşmüştü öyle böyle değil.
O sırada masum lay bunları duymasın diye Junmyeon onun kulaklarını kapatıyor, Minseok Kris'i ayıplıyor, Jongdae de haklısın hyung ayağına onu elliyordu.
Ardından içeri muhteşem üçlü girdi.
Ah Sehun yine tüm karizmasıyla içeri girmişti ama o tarafa bakınca donup kalmıştı.
Kurt avı olan geyiğe vurulur muydu hiç?
Vurulurdu.
Aga be...
"Mundan monra menim meyiğimsin uleyyn"
Sehun Luhan'ın kıçına bir şaplak attı ve aşık oldular sınıfın ortasında oracıkta nikah kiydilar.
"Kai lan zencilerinki büyük oluyormuş doğru mu huahuahuahauh"
Chanyeol söylediğinde Kai kaslarını çattı ve oracıkta indirdi.
"Büyükmü amığa kodum"
"Vaov"
Soo oracıkta kaiye verirken baekhyun da Chanyeol'e atladı.
"Bu ne cesarettir yiğidim."
Oracıkta evlendiler ve grup seks yaptılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
exo wattpad klasikleri
FanficHiç kimseye hakaret veya aşağılama amaçlı yazılmamıştır. Sadece eğlenme amaçlı bir kitap. Başlangıç Tarihi: 03.02.2019 Bitiş Tarihi: -