Capitolul 2

315 49 3
                                    

Capitolul 2: Inca tineri.

In acea zi, micutul print fugii fara rabdare spre casa personalului ciocanind entuziasmat la usa. Astepta cateva secunde si tot nimic.

—Ei nu au ajuns inca...
Se vaita el trist dand cu piciorul intr-o piatra dorind sa plece, insa usa de deschise.

—Baekhyun.
O voce cunoscuta de auzii in spatele lui apoi se intoarce imediat fiind gata sa sara in bratele prietenului sau.
—Doamna Park!
Spuse el imbratisand-o pe femeie. Unde este Chanyeol? Vreau sa il vad.
Spuse el sarind de nerabdare.
—Oh, stiam ca va venii momentul sa iti spun. Chanyeol va lipsii o perioada.
Zambetul lui Baekhyun disparu complet inlocuindu-l cu o fata trista gata sa planga.
—Cum adica ? Unde este?
—El a vrut sa ramana la bunicii lui in vacanta de vara . Mi-a dat ceva pentru tine, hai intra.
Spuse ea facandu-i loc.
Baiatul se aseza pe un scaunel din micuta sufragerie.
—Ce este asta?
Intreba el uitandu-se in pungulita. Era ciocolata si o micuta jucarie.
Era un ursulet panda putin mai mare decat palma lui. Adora ursii panda.
Baekhyun zambii in coltul gurii strangand ursuletul in brate.
—Ei? Iti place ? Este mic in comparatie cu toate jucatiile tale. I-am spus lui Chanyeol ca ar trebui sa cumpere ceva mai mare dar a insistat sa il ia pe acesta.
—Este perfect! Asta e pentru dumneavoastra.
Spuse el dandu-i ciocolata lui.
—E pentru tine!
—Am mancat deja ciocolata de saptamana asta. Voi fi pedepsit .
—Oh... bine .
—Buna ziua, Baekhyun mama te cauta.
Spuse Luhan dupa ce i se permise intrarea.

—Baek unde ai fost? Trebuie sa vorbim.
—Despre ce ? Stiu deja despre domnul de dimineata .
Spuse el incrucisandu-si mainile . Restul membrilor il privira seriosi.
—Iar ai tras cu urechea? Ce ti-am spus eu?
—Dar Luhan de ce era acolo? Eu de ce nu am avut voie?
—Tatal tau a decis ca Luhan sa preia tronul la vremea potrivita, insa am decis ca ar trebui sa te instiintam si pe tine.
—De ce? Pe mine de ce nu m-ai intrebat daca vreau?
—Imi pare rau, Luhan este cel mai potrivit. Daca lucrurile se vor schimba pana cand impliniti 24 de ani, atunci o schimbare va fi binevenita . Puteti merge in camerele voastre.
Spuse regele.

Timpul trecea si situatia ramase la fel. Dupa doua saptamani in care Luhan mergea zilnic la sedintele pentru pregatirea lui ca rege, Baekhyun incerca sa se strecoare cu fratele sau si sa urmareasca toate lectiile ca mai apoi seara in camera lui sa le memoreze .
Era luna lui iulie, intr-o zi de canicula cand Baekhyun a inceput sa se certe cu fratele sau pe acelasi subiect. Nedreptatirea sa.
—Nu este corect!
Spuse Baekhyun batand din picioare.
—Baekhyun, te comporti ca un copil.
Spuse el calm.
—Avem doar zece ani. Sunt un copil. Si cer dreptate!
—Prima data invata sa iti pastrezi cumpatul. Te voi ajuta. Competitia trebuie sa fie corecta nu? Sa mergem afara .
Baekhyun se calma lasandu-se in mainile fratelui sau care il conducea spre gradina regala.
—Sa spunem ca eu sunt regele Jong care vine sa ii vorbesti despre motivele tale. De ce vrei tu sa devii rege ?
—Pai... vreau sa port o coroana . Zambii Baekhyun. Si vreau sa fiu ca tata.
Spuse el ferm convins ca l-a invins pe Luhan care, isi pleca putin capul razand.
—De ce razi?
Intreba brunetul fara glas.
—Esti foarte dragut. Un rege trebuie sa aiba grija de poporul sau cu sau fara o coroana pe cap. Trebuie sa lupte pentru dreptate si sa fie cinstit . Asta face un rege bun.
—Atunci tu nu esti un rege bun .
Spuse baiatul privindu-l pe tatal sau ce statea in spatele lui Luhan.
—De ce spui asta? Cum poti vorbii asa cu tatal tau?
Intreba regele deranjat.
—Un rege trebuie sa fie curajos si sa lupte pentru dreptate. Tu nu esti drept ! Am aceeasi varsta ca Luhan. De ce poate sa fie rege si eu nu?!
Intreba el cu lacrimi in ochi, tremurandu-i buza.
—Baekhyun ti-am mai spus . Timpul va decide daca esti pregatit sau nu.
Brunetul fugii spre casa personalului lasandu-i surprinsi pe cei doi.
—Merg dupa el.
Spuse Luhan gata sa fuga .
—Lasa-l. El a mers la Chanyeol . Se va linistii .
Spuse regele vazandu-l pe baiat batand la usa, apoi merse spre intrare in castel.
Ciocanii dar usa nu se deschise nici dupa cateva minute bune. Chanyeol nu s-a intors.

Se enerva si mai tare si incepu sa fuga spre campie. Singurul loc in care nu avea voie sa mearga singur era campia .
—Cand te intorci?
Intreba el privind spre cerul senin gandindu-se la prietenul sau pe care nu il mai vazuse de atata timp. Statea cocotat pe cea mai joasa creanga a unui nuc de la marginea campiei.
—Te-am cautat peste tot .
Se auzii langa trunchiul copacului. Gafaia dupa ce a alergat pana la campiei, strijinindu-se de acesta.

Va urma.

Regatul CeruluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum