"Te rapesc la noapte"
Era noapte. Tot ce se auzea afara era sunetul animelelor nocturne si nimic altceva. In jurul orei trei dimineata, o franghie lunga era aruncata de la fereastra castelului, urmand sa fie folosita de un Romeo al zilelor noastre ce venea sa o rapeasca pe a sa Julieta.
—Aish Chanyeol e prea mare distanta.
Spuse Baekhyun susotind in microfonul telefonului.
—Bine, nu iti face griji am o idee. Trage frangia inapoi in camera.
—Pai atunci cum vom proceda?
—Esti sigur ca vrei sa facem asta ?
Intreba Chanyeol .
—Chanyeol am vorbit clar despre asta ! Ma iei sau nu?
—Te iau iubirea mea! Pentru totdeauna!
Spuse el dulce, facandu-l pe Baekhyun sa roseasca.
—Acum, doar ai incredere in mine ok?
—Ok.
Spuse Baekhyun apoi auzii sunetul apelului inchis. Chanyeol disparu.
In cateva minute, usa camerei se deschise usor.
—Cum ai intrat?! Castelul era inchis.
—Ai uitat ca mama lucreaza aici?
Chicotii Chanyeol in soapta.
—Sa mergem.
Spuse Baekhyun tragand bagajul sau.
—Chiar facem asta ?
Intreba Chanyeol.
Baekhyul il privii trist cateva clipe.
—Tu..nu vrei sa facem asta impreuna?
—Nu vreau sa suferi. Cand te vei intalnii cu tatal tau, ce va spune?
Intreba Chanyeol tragandu-l in bratele sale, sarutandu-i fruntea.
—Ca am luptat pentru iubire .
—Este tarziu deja, sa mergem.
Spuse Chanyeol luandu-i bagajul.In cateva minute erau langa casa lui Chanyeol, unde un taxi ii astepta. Chanyeol puse bagajul printului in portbagajul masinii, apoi urca in masina langa acesta.
—Putem pleca .
Spuse Chanyeol catre taximetrist, acesta afirmand din cap.
Chanyeol isi puse bratul de dupa gatul brunetului, punandu-i capul pe pieptul sau, apoi ii saruta tampla scurt de cateva ori.
—De ce a fost atat de usor la parintii tai? De ce au inteles imediat si ai mei nu?
Intreba Baekhyun, facandu-se comod in bratele satenului, cuibarindu-se langa el tot mai mult cu cat simtea frigul cuprinzandu-l.
—Nu stiu, dar sa vorbim mai tarziu despre asta.
Spuse Chanyeol privind soferul.
—Bine. Pot sa dorm putin? Doar cateva ...minute.
Spuse el cascand .
—Asteapta.
Spuse Chanyeol dandu-si jacheta jos, acoperindu-l.
—Iti va fi frig.
—Mi-e bine. Va ploua in noaptea asta .
Spuse el jucandu-se in parul brunetului, privind spre fereastra.
Cand nu se mai auzira nimic, Chanyeol zambii scurt in coltul gurii. Iubitul sau tocmai adormise . Se apleca, sarutandu-i crestetul capului, apoi continua sa ii mangaie spatele.
—Am ajuns domnule .
Spuse soferul, atentionandu-l pe Chanyeol.
—Baekhyunne, trezeste-te .
Spuse el sarutandu-i fata .
—Mm?
—Am ajuns .
—Oh... bine .
Spuse el ridicandu-se in sezut apoi isi freca ochii.Cand in sfarsit au ajuns in camera hotelului unde s-au cazat, Baekhyun se aseza cateva momente pe marginea patului imcepand sa moțăie. Cand il vazu, Chanyeol chicotii, apoi se apleca pe vine stand intre picioarele sale.
—Dezbraca-te apoi poti dormii cat vrei .
Spuse el, ajutandu-l sa se dezbrace.
—Bine.
Era precum un copil mic pe care il ajutau parintii sa se schimbe . Isi tinea ochii inchisi, iar buza lui inferioara era putin umflata. Chanyeol reusii sa il dezbrace, cat sa ramana in tricoul sau alb si pantalonii de trening pe care il avea deja pe el. Tanarul privii spre obrazul stang al iubitului sau care era inca rosu. Urma palmei tatalui sau poate disparuse de pe pielea alba a brunetului, insa Chanyeol stia ca in inima sa, era inca o amintire dureroasa . Se apropie de obrazul sau, sarutandu-l cu grija, apoi il lua in stil mireasa pentru a-l aseza in pat .
—Mmm, pot sa dorm aici?
Intreba Baekhyun agatandu-se strans de gatul satenului.
—Va fi inconfortabil pentru amandoi.
Chicotii el.
—Dar e asa de cald.
—Te voi incalzii imediat.
Spuse Chanyeol asezandu-l pe pat, tragand patura peste el.
Baekhyun privii confuz spre iubitul sau care inca nu se punea in pat.
—Ce faci?
Intreba ridicandu-si capul.
—Vreau sa fac un dus rapid.
—Bine te astept.
Spuse ridicandu-se in sezut.
—Pune-te la somn. Ma intorc in cateva minute.
Spuse Chanyeol sarutandu-i fruntea.
—Bine, te astept aici. Nu voi dormii pana nu te intorci.
Spuse el lasandu-si capul pe perna, avand ochii inchisi.
—Esti sigur ?
Intreba Chanyeol insa nu se auzea nimic. Chicotii scurt, luandu-si haine din bagaj.Dupa mai bine de o ora, Chanyeol iesii din cada doar pentru ca apa se racise. Sa doarma langa el sau sa isi aseze cateva paturi langa pat?
Era intrebare ce il tulbura de cateva minute bune. Au dormit impreuna de multe ori, chiar au facut si dragoste,insa acum e diferit . Acum erau un cuplu. In final, cand a ajuns in camera, a decis ca se va aseza langa iubitul sau. Daca va sta la marginea patului nu ii va deranja somnul nu? Zis si facut. S-a asezat incet in pat, admirandu-i spatele brunetului, apoi inchise lumina si ochii. Ii inchise doar cateva secunde pentru ca ceva se misca in pat. Vru sa deschida lumina, insa simtii cum un miros divin se apropia. Savura mirosul, apoi simtii o mana mica traversandu-i abdomenul, ajungand pe talia sa, apoi pe spate . Simtii o greutate apasand pe bratul sau stang ce era intins pe perna, apoi o voce blanda si blajina pe fundal.
—Noapte buna iubire !
Soptii Baekhyun plasand un pupic scurt pe obrazul fin al lui Chanyeol.
Chanyeol era confuz. Oare viseaza? Oare chiar se intampla asta ? Incepu sa zambeasca larg cand realiza ca el chiar era acolo. Baekhyun chiar era in bratele lui, numindu-l pentru prima data cu acel apelativ pe care il asteptase de atat de mult timp.Va urma.
CITEȘTI
Regatul Cerului
RomanceGemenii Byun par a fi de nedespartit. Cu toate ca au activitati diferite, conexiunea dintre ei este foarte puternica . Insa cand cei doi intalnesc drumuri diferite... se mai poate schimba ceva? Pe cand Luhan este ales mostenitor la tron, iar Baekhy...