Ținutul de apă
Un tinut in care apa dainuie nestingherită . Oamenii cu elementul de apa sun niște ființe reci care ascultă numai de regina lor VENUS . O regină la fel de rece ,o regină tânără . Apa este un element esențial și elementar printre alte ținuturi alături de foc ,gheață ,pământ și ținutul verde . Un ținut fantastic cu castele de piatră marină și cristale ,cu faleze interminabile ,plaje lungi cu nisipuri auri . Un ținut scipitor foarte bogat cu orașe scipitoare ,parcă de sticlă .
Ținutul verde
Un ținut mistic cu oameni padure, un împărat verde și o regină zână . Un ținut pădure ,ocolit de mulți . O padure fantastică cu urși auri ,cerbi de cristal si luminisuri cu grădini de poveste . Uriași ,locuitori și aparatori ai ținutului alunga orice străin . Orașele sunt imense verzi de cristal cu lucruri nevazute și neimaginate . Oamenii verzi sunt pașnici ,primitori și foarte muncitori . Castelul împăratului Verde este un castel afkat in mijlocul pădurii . Un castel din piatră dura si înconjurat de spini .
Ținutul de aur .
Un ținut nou făcut de o regină renegata din tinutul de mijloc . Un ținut plin de ura . Un ținut armată deoarece numai pentru aceasta se nasc si pregătesc oamenii din ținut . Tinutul este unul foarte bogat . Un ținut de sclavi . Moartea este normală. Un castel impresionant ,o fortăreață pentru o regină nesigură . Un orășel fortăreață .