II

8 0 0
                                    

Ținutul de foc

Un tărâm mistic, crezut de noi iadul . În acest tărâm foecare face ce vrea . Un tărâm plin de demoni, tâlhari, prostituate, și recuperatori. 
Acest tărâm este sub conducerea Fetei cu parul de foc . O regină blândă, delicată care nu vrea tronul dar prin urma pierderi parintilor sai e obligată sa conducă .

Ținutul portocalelor

Portocalele sunt cunoscute ca acele fructe dulccii acre . Dar personajele portocale sunt ființe mistice ce au un singur scop ... sa ajungă la soare.  Un tărâm modern plin de știință, matematică si fizică . Un tărâm de inventatorii buni sau mai putin buni. 
Peste acest tărâm guvernează Cale o regină obsedată de soare . Dedicându și toți anii soarelui . O regină care guvernează de peste 2000 de ani .
Tinutul este unul împrăștiat, anost plin de hărți, mape, schițe s.a

Ținutul de gheață

Un tinut pustiu, fara viața înafară de regina de gheață Albastre ,și de câțiva supusi loiali ai acesteia . Aceasta are puteri magice . Poate crea oameni de gheață și poate struni iarna peste toate ținuturile. 

TINUTUL DE MIJLOC

Este un ținut de întrunire a celor 13 regi și regine ai celor 13 ținuturi . Fiind al 14-lea ținut, este un tinut bogat, cu de toate . Are 4 anotimpuri, sol bogat și fertil si toate fiintele din cele 13 ținuturi.  Fiind locul de întrunire a celor 13 regi și regine este cel mai sigur si protejat ținut.  In acest tinut magia nu merge fiind oprită de o barieră. 
   Acesta este guvernat de regele soare , un rege bun, cu experiență care a menținut pacea timp de 30 000 de ani .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 02, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

MAMA DRAGONUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum