***

71 19 1
                                    

Saatime baktım.7:40'tı.Eyvah!Daha ilk iş görüşmesine geç kaldım.Danışmadaki kadın bana koridorun sonundaki oda demişti.Psikolog olmaktı hayalim. Duyduğuma göre yeni patronum çok değişik bir insan.Romanlar gibi hep pastel renkler giyer,tuhaf şapkalar takar.Şapkasının üstüne hep bir çiçek kondurur.O günde kırmızı takım elbise ve kahverengi şapkasının üstüne kırmızı gül iliştirmişti.Şapkasıyla uyumlu olsun diye kahverengi ayakkabılarıyla oldukça dikkat çekiyordu.İsmi de Ayhan'dı.Şirkettekiler ona "Ayol" diyordu.Burada hiç sıkılmayacağımdan eminim.Bunları düşünürken yanlışlıkla burnumu kapıya çarptı ve burnumu ovarken bizim Ayhan göz göze geldik.İçeride birkaç kişi vardı.Patronum kahkahaya boğulmuştu.Sanki özellikle dizilmiş gibi duran inci dişleri etrafı aydınlatmaya yetiyordu.Çok utanmıştım, sonra kendimi toparladım.Ayhan bana karşısındaki koltuğa oturmamı rica etti.Ben de ona niye etraftakilerin ona Ayol patron dediğini sordum.O'da bu şirketin otoriter olan ciddi psikologlar yerine dozunda sempatik ve sıcak kanlı psikologlar yetişdirdiğini söyledi.Her neyse gerekli evrakları ve belgeleri verdim.CV 'me bakarken yüzü ciddileşti.Çünkü beni gerçekten etkileyen olayları yazmamı istemişti.Ben de onun istediğini yapmıştım.Kağıdı okurken benden bu olayı anlatmamı istedi.Ben de anlatmaya başladım.

Bu benim yazdığım ilk hikayem.Bir yanlış görürseniz yorum yapabilirsiniz.Başka kitaplarda görüşmek üzere arkadaşlar!

BİR UMUT BİN HAYAL (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin