Bizi yıllardır burada tutuyorlar.
Yaptığımız herşeyin bir zamanı var .
İstediğimiz zaman istediğiniz şeyi yapamıyoruz. Buradan kaçmaya çalışamıyorum.(Aslında nurdan bilerek kaçmaya çalışmıyoruz.)Çünkü en son kaçmaya çalışan çocuğu yakalamışlardı ve onun kendilerine itaat yemini edene dek ona işkence etmişlerdi. Zaten kim olursa olsun yemin etse bile onları 7/24 gözetim altında tutuyorlar ve bizle konuşmalarını yasaklıyorlar.
Bunu nereden mi biliyorum. Beni bu cehenneme getirdiklerinden bir kaç hafta sonra kaldığım odaya bir çocuk getirdiler . Onu görünce çok şaşırdımve mutlu olmuştum çürük o benim birinci sınıftan beri arkadaşım olan Denny'di ( Deni ).Aslında ben onun iyi olduğuna sevinmiştim, ben buraya düşmeden birkaç hafta önce kaybolmuştu.Sanırım ailesinin birilerine borcu mu ne vardı,sanırım o yüzden burdaydı. Her neyse sonuçta ikimizde burdaydık ve nedenini bilmiyorduk.Oda beni gördüğüne sevinmişe benziyordu. O zamanlar beraber vakit geçirmemize izin veriyorlardı. Ama buradan sıkılmıştık özgü olmak istiyorduk buradan kurtulup kendi hayatımızı yaşamak istiyorduk. Bu sebepten bir plan yaptık nurdan kaçacak ve ailelerine dönücektik. Denedikten ama sandığımızdan daha güvenlikli çıktı. Zamanı yanlış hesaplamıştık ve daha önce havalandırma tünelleri den kaçan birinin olduğunu bilmiyorduk, evet biri kaçmıştı ve onlarda tünellere kamera ve bunu tuzakları kurmuşlardı Denny de bu bubi tuzaklarından birine yakalandı onu kurtarmaya çalıştım ama başaramadım geç kalmıştım o nurdan gitmemi istedi beni zorladı bende gitmek zorunda kaldım. Ama onu uakalamışlardı ve benim suçum su, yani ben hep kendimi suçluyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSANE
Science FictionOnlar özel kişiler ama neden özel olduklarını bilmiyorlar Cherlte , Fifer , Nino ve Jack bu 4 arkadaş inanılmaz bir yolculuğa çıkıyor. Sonunu bilmek istiyormusun OZAMAN OKU