oncelikle sunu belirtelim bu hikayeyi iki kisi yaziyoruz ve konusu ask.karakterleri soyleyelim.acelya ve toprak.acelya gozluklu sisman ve sivilceli bir kiz topraksa mavi gozlu sarisin ve oldukca yakisikli birisi bunlar zaten hikayenin icinde yaziyor simdi diyceksiniz ki sisman bi kizla yakisikli bi cocuk nasil cikablirler ama ask iste kisaca demek istedigimiz okuyun lutfen,yorumlarinizi bekliyoruz.umariz begenirsiniz.
***
Sabah yine lanet olası alarmın sesiyle uyandım.Üzerimi giyindim,Range Nevar'ıma atlayıp okuluma doğru sürmeye başadım.Size kendimi tanıtmadım değil mi?Ben Açelya Haznedar.17 yaşındayım,lise 3.sınıftayım,boru gibi gözlüklerim,şişman bir vücuda ve sivilceli bir yüze sahibim.3 yıl önce annemi ve babamı trafik kazasında kaybettim.Bir ablam ve bir de abim var.Koskoca Haznedar Holding'in sahiplerinden biriyim.Abim ve ablam İstanbul'daki holdingin başındalar.Ben ise İzmir'e hiç yakışmayan bir kız olarak İzmir'de yaşıyorum. ***
Ah!Yine geldim şu lanet olası okula.Evet sürekli lanet okuyorum ama sizde okulun ezik kızı olsaydınız benim durumumda olurdunuz.Gelen sesle arkamı dödüm.Okulun sürtük kızı Buse yine benimle uğraşıyordu.(Açelya:A ile,Buse:B ile gösterilecek)
B:Ooo!Ezik kızımız da gelmiş.
A:....
B:Dilini mi yuttun ezik?
Sinirlenip hızlıca yürürken sert bir gövdeye çarpıp durdum.(Toprak:T ile gösterilecek)
T:Önüne baksana ezik.
A:P...par...do..don.
Okulun popüler çocuğu Toprak bana göz kırparak uzaklaştı...Aman tanrım!Toprak.bana.göz.kırptı.Hızlıca sınıfa gidip ana en arka sıraya oturdum.Ahh!Yine bir edebiyat dersi...
Derste saçlarımın önüme gelmesinden dolayı not tutamıyordum.Biri omzuma dokundu.Arkamı döndüğümde Toprak'la burun burunaydım.Elindeki tokayı bana uzattı.tokayı alıp saçımı bağladıktan sonra
A:teşekkür ederim.
T:önemli değil tatlı şey.
A:(Aman tanrım tatlı şey mi?)gülümsedim.
T:Açelya sana gerçekleri söylemek istiyorum
A:söyle
T:Ben...senden...
demesi ve hocanın "sessiz olun"diye bağırmasıyla konuşmamız yarıda kaldı.Acaba ne diyecekti?Tanrım yoksa benden hoşlanıyor mu?Aslından okulun ilk gününden beri topraktan hoşlanıyorum.Toprak mavi gözlü,sarı saçlı,kaslı, çok yakışıklı ve tatlı biri...Düşüncelerime dalmışken zilin sesiyle kendime gedim.Toprağ'ın işaretiyle spor salonuna doğru yürüdüm.Etrafta hiç kimse yoktu.Toprak bir adım yaklaşarak ellerimi tuttu ve şok olacağım sözleri söyledi.
T:yarım kalan sözümü tamamlayayım.Ben...senden..hoşlanıyorum.Seni seviyorum Açelya.
A:Tanrım!Toprak bende senden çok hoşlanıyorum.Okulun ilk gününden beri seni seviyorum.
Toprağa yaklaşıp tam dudaklarından öpecekken beni geri itti.Şaşırmış vaziyette ona baktım.
T:seni gerçekten sevebileceğimi mi düşündün?Ezik,şov bitti arkadaşlar çıkabilirsiniz.herkes gülmeye başladı.Gözyaşlarım benden habersiz akmaya başladı.İşte o an intikamımı alacağıma yemin ettim.
***
arkadaşlar bu ilk hikayemizdi umarız beğenirsiniz.kapak fotoğrafı ve karakterlerin fotoğraflarında düzenleme yapıcaz şimdiden bildirelim.10vote 5 yorumdan sonra yeni bölüm gelicek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE ALTERATİON(DEĞİŞİM)
RomanceAcelya ve topragin ask hikayesi.Acelya gozluklu sisman ve sivilceli bir kiz topraksa mavi gozlu sarisin ve oldukca yakisikli birisi basta toprak acelya ya kotu davransa da sonra ona olan aski adeta bir kivilcim gibi buyuyor.yakisikli bi cocuk ve sis...