2.BÖLÜMÜN DEVAMI

45 3 2
                                    

Ders bittiğinde açelya toprağı görür.toprak ona gülümser ve yanına gider.

T:" merhaba açelya çok değişmişsin"der.

A:merhaba.

T:gözlerin çok güzel.

A:"bunu yeni mi fark ettin" deyip göz devirdim ve toprak şaşırdı.

toprağın önünden geçerek yemekhane indim ve tüm erkekler bana yer vermek için ayağa kalktı.oysaki bir zamanlar yerde yemek yerdim ve kimsenin yanıma oturmasını istemezdim.

Etrafa baktım ve zeynebin bana doğru yürüdüğünü fark ettim.gülümsedi ve yanıma oturdu.yemek yemeye başladık.yanlarındaki sandalye çekilince oraya dönerler ve toprağın en yakın arkadaşı ufuk yanlarına oturur.(ufuk:u ile gosterilecek.)

U:merhaba oturabilir miyim?

A:"oturdun zaten"deyip göz verdim birlikte yemek yemeye başladık.

U:"size birsey anlaticam.ilk opucugumu."

Basta ne den boyle bisey anlatacagina anlam veremedim ama anlattiktan sonra gulme krizine girdim resmen.

U:"tam ilk opucugumu almak icin kiza yaklastigim da kiz...yuzume hapsurdu."demesiyle hepimiz gulme krizine girdik.

A:"(kahkahalar atarak)cidden mi?"dedim.

U:evet.gercekten.

Gercekten cok komikdi.dusunsenize cocuk ilk opucugunu almak icin kiza yaklasiyor ve kiz onun yuzune hapsuruyor.ufuk'un haline mi uzulsem yoksa kizin dustugu duruma mi uzulsem bilemedim.zeyneple kahkahalar icinde gulerken sakinlesmek icin etrafa baktim.bize ofkeyle bakan bir cift mavi goz gordum.bu toprakti.anlayamadigim sey toprak'in neden sinirli olduguydu.

***

Okul bittiginde arabama dogru yurudum.tam arabaya binecekken arkami dondum ve ufuk'u gordum.

U:"acelya...acelya"dedi soluksuz bir sekilde.bana yetismek icin kosmus olmali.peki nedir onu boyle soluksuz birakacak kadar onemli olan?

A:efendim?

U:şey..ımm numaranı alabilirmiyim yani yanlış anlamazsan?

A:"tamam"dedim ve onun telefonunu alip numarami yazdim.

Ufuga gulumsedim ve arabaya binip eve gittim.arabadan indigimde topragi kapinin onunde oturur vaziyette gordum.

A:toprak ne isin var senin burda?

T:sey...acelya ufuktan uzak dur.

A:nedenmis o?

T:ben oyle istiyorum cunku.

A:"Allah Allah"dedim ve eve girerken toprak kolumu tuttu eve girmeme engel oldu.bir anda dudaklarima yapisti.neye ugradigimi sasirmistim.ama o bikac saniyelik duygu hosuma gitmisti.onun dilini agzimin icinde hissetmek guzeldi.surmesini isterdim ama ona bu emrivakisinden dolayi sinirlendim.hemen onu itip,tokat attim ve bagirmaya basladim.her ne kadar hosuma gitmisse de buna izin veremezdim istedigi her an bunu yapamazdi.

A:"bunu bir daha asla yapma!"dedim.

Ve...evet toprak benden ilk opucugumu calmisti.

***

Umariz begenmissinizdir.hatalarimiz varsa soyleyin lutfen.yotumlarinizi bekliyoruz.lutfen oylayin lutfeeen :D

Vote...vote...vote...

:)))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

THE ALTERATİON(DEĞİŞİM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin