Shipek

964 38 103
                                    

1. Romione * Ron x Hermione *
Hát ezt ki nem shippeli ??? Annyira aranyosak együtt hogy itt halok meg fangörcsben .

2. Drapple * Draco x Apple *
Ezt shippelni kell . Ez a második kedvencem . Annyira összeillenek ... nagyon .

3. Hinny * Harry x Ginny *
Ők is szép pár . Nem értem Harry mit akart Choval . Őket egymásnak teremtették . Pont .

4. Dramione * Draco x Hermione *
Tavaly még shippeltem de rájöttem, ennek semmi értelme . Mert valójában nem illenek össze . Nincs alapja a shipnek .

5. Harmione * Harry x Hermione *
Ezt egy kicsit shippelem . Mert Rowling eredetileg így akarta . Ők is aranyosak együtt de ... nem tudom . Nem tudnám őket egy párként elképzelni . Kivéve a felső képen .

6. Nuna * Neville x Luna *
Erről a shippről sokat nem tudok de amúgy aranyosak .

7. Lurry * Luna x Harry *
Ezt a nevet én találtam ki, ezért hangzik furán . Mindegy . Őket nem shippelem . Luna olyan kis elvarázsolt, Harry meg olyan ... olyamm Harry .

8. Bellamort * Bellatrix x Voldi *
Ezt muszáj shippelnem mert különben halál fia vagyok, mint ismerjük a viccet .
( Harry : Bellamort
Bellatrix : Az mi ?
Luna : ....
Ron : ...
Neville : ...
Hermione : ...
Dean : ...
Dumbledore : Hát ... a shipped Voldemorttal .
Bellatrix : * gondolkozik *
Bellatrix : Mostantól Bellamort követők vagytok ! Aki nem shippeli az halál fia ! )
Szóval nem akarok halál fia lenni . Mondjuk Bella egy nála 24 évvel idősebb, orratlan, kopasz fazonba lett szerelmes, miközben férje volt, szóval a kreativitás megérdemli a shippet .

9. Persmione * Piton x Hermione *

NEM SHIPPELEM . Ki az aki igen ? Az aki ezt kitalálta az egy nagy idióta volt ( elnézést annak aki shippeli ) de komolyan . Ezt hogy sikerült megalkotni ? Tapstapstaps

10. Fremione * Fred x Hermione *
Ez lett volna az eredetiben . Aztán mégse . Shippelem . Egész aranyosak lennének .

Harry Potter Minden Mennyiségben Où les histoires vivent. Découvrez maintenant