"Víš když si se nevrátil domů a to bylo fakt pozdě tak já..já dostal jsem o tebe strach a musel jsem zjistil jestli se ti nic nestalo a tak jsem tě šel hledat." Cože?! Rye mě šel hledat? On? Nemůžu tomu uvěřit " no a prostě když jsem šel tak jsem slyšel že někdo volá o pomoc a hned jsem věděl kdo tu pomoc potřebuje byl si to ty a tak jsem se tam rozeběhl a zahnal luise toho parchanta" furt jsme leželi a ja ho musel prostě obejmout. Lehl jsem si na něj a řekl.
"To bylo od tebe moc krásné děkuju že si mi šel pomoct"podíval jsem se na něj a políbil ho...ja ho opravdu políbil. Chvíli nechápal co se děje, ale pak už jo a spolupracoval.*Pohled Rye*
Lehnul si na mně a obejmul mně a řekl "To bylo od tebe moc krásné děkuju že si mi šel pomoc" podíval se na mě a já viděl jak jde blíž a blíž...a políbí mě. Chvíli jsem nechápal, ale pal jsem se okamžitě přidal. Tenhle polibek byl nejlepší co jsem kdy dostal byl přímo od srdce. Miluju to malé roztomilé tvoření, který mi právě bere mé ruce a dává je na jeho úžasnej zadeček. Počkat co?! Ale vždyť co mě to vůbec ale vůbec nevadí naopak miluju to.
Když jsem tak trošku zmáčkl jeho zadeček a já ucítil jak zavzdychl do polibku. Najednou se ale pohl a to zrovna tam kde ještě do teď spal můj kamarád...*Pohled Andyho*
Ležel jsem mu přímo na klíně a lehce se pohnul a já začal cítit že se něco probouzí...awwww... Znovu jsem se zavrtěl a Rye zavzdychal, takhle jsem to udělal asi 3× a ja cítil ze i já mam tam dole těsno a sakra... "Andy tak ty nám budeš takhle zlobit?? Chceš snad být potrestaný??" Řekl celkem nadřízeným hlasem a já kyvnul že ano. Než jsem se vzpamatoval ležel jsem pod ním a on mi začal sundavat tričko, ale já ho zastavil. "Co se děje" zeptal se "já...já jsem tlustý nechci aby si mě viděl..." Odpověděl jsem "zlatíčko věř že si to nejhezčí stvoření co existuje NEJHEZČÍ" řekl a já se usmál a nechal ho pokračovat ve své práci. Nechtěl jsem být po zadu a tak jsem mu také sundal tričko a sahal na jeho kalhoty. On se z mých rtů posunul na krk kde začal dělat malé no celkem velké značky. Putoval níž a níž až tam dolů začal mi rozepínat zip... "Crrrr" a sakra někdo zvoní. "No to si děláš srandu ne??!" Řekl smutně i naštvaně Rye " kdo to může být.." řekl jsem a šel dolů...
Omlouvám se že včera nevyšel díl, ale měla jsem hodně práce a do toho jsem furt trochu nemocná ❤❤❤❤😞 doufám že se vám to líbilo
ČTEŠ
Zase spolu [RANDY]
RomancePo 9 letech se zase potkali... Bude nějaká láska??? To vše se dozvíš